PracaGrupypl.praca.dyskusjeZus - ile ma czasu na wydanie decyzji o przyznaniu chorobowego? › Re: Zus - ile ma czasu na wydanie decyzji o przyznaniu chorobowego?
  • From: "Iwona" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zus - ile ma czasu na wydanie decyzji o przyznaniu chorobowego?
    Date: Tue, 4 Jan 2005 18:19:01 +0100

    Witam!

    > jak w temacie, c zy ktos moze mi odpowiedziec na pytanie, w jakim terminie
    > ZUS powinien wydac powyzsza decyzje osobie, która prowadzi DG?
    > Na razie uzyskalam dwie sprzeczne informacje: jedno zrodlo (wlasna
    > ksiegowa) twierdzi, ze ZUS ma na to 4 miesiace, drugie, że 30 dni.

    ZUS ma na to 30 dni, licząc od terminu zapłaty składek za miesiąc, w którym
    byłaś na zwolnieniu, np. jeżeli zwolnienie lekarskie było w grudniu (a
    składki za grudzień opłaca się do 10-go stycznia - dla osób samodzielnie
    prowadzących działalność) to 30 dni licząc od 10-go stycznia.

    Pozdrawiam.
    slonko