PracaGrupypl.praca.dyskusjeZmiana warunków zatrudnienia › Re: Zmiana warunków zatrudnienia
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zmiana warunków zatrudnienia
    Date: 18 Mar 2003 18:51:59 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    > Czy w związku z tym że mam umowe do końca kwietnia, kierownictwo może
    > wymusić na mnie nowe warunki pracy?

    Jesli jest to typowa umowa na czas okreslony 2 miesiace, to nie ma
    mozliwosci wypowiedzenia tej umowy (w szczegolnosci warunkow tej umowy)
    i obowiazuje ona Ciebie i firme az do wygasniecia.
    Ale jesli nie zgodzisz sie na _porozumienie stron_ i _zgodne, wspolne_
    zmienienie umowy (nie mylic z wypowiedzeniem!!!) to pewnie nie masz
    co liczyc na dalsza prace po 30.04...
    Jesli zas jest to umowa na okres probny, to ma chyba tygodniowy
    albo dwutygodniowy okres wypowiedzenia.

    pozdrawiam

    romekk