PracaGrupypl.praca.dyskusjeZgubione swiadectwo pracy... › Re: Zgubione swiadectwo pracy...
    From: "Quit" <q...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zgubione swiadectwo pracy...
    Date: Tue, 5 Nov 2002 22:11:12 +0100
    Sender: q...@p...onet.pl@pa103.kolobrzeg.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:6fa3.00000217.3dc81807@newsgate.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Spotkala mnie glupia sytuacja, nie moge sie doszukac swidectwa pracy z
    > mojej poprzedniej pracy...

    w takich sytuacjach prosi sie firme o wystawnienie duplikatu dokumentu

    > Tamta firma nie istnieje (wlasciwie istnieje ale jako inna firma, co na
    > jedno chyba wychodzi).

    no coz...... cozstaje Ci poprosic o duplikat w nowej firmie (byc moze tylko
    sie przeksztalcili i maja uprawnienia do wydania takich dokumentow) lub o
    informacje, gdzie znajduje sie archiwum dokumentow placowych firmy, ktora
    nie istnieje (moze ex pracodawca trzyma je "pod lozkiem", a moze mial biuro
    rachunkowe i tam zlozyl wszystko)..... musisz spytac

    > Czy ktos moglby mi poradzic co zrobic w tej sytuacji?
    > Nie ukrywam, ze swiadectwo jest mi potrzebne... A ze burak jestem to nikt
    niem
    > usi mi powtazac...

    burak to malo :)) roztrzepaniec do potegi n-tej :)) zaloz sobie teczke i tam
    zbieraj wszystkie te "smieci" :)))