PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zbiory jabłek

  • 61. Data: 2010-10-28 21:13:39
    Temat: Re: Zbiory jabłek
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Oct 28, 9:10 pm, "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> wrote:

    > 10-cio miesi cznych.

    A i owszem. Wliczone miałem nawet dłuższe. Dzięki temu mam teraz
    komfort, że biorę zlecenie które mnie interesuje, a nie tylko takie
    które da mi na chleb.

    --
    mihau

  • 62. Data: 2010-10-28 21:17:14
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Oct 28, 9:13 pm, "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> wrote:

    > Póki wszystko idzie dobrze - po nic. Ale zachorujesz na miesiąc albo
    > zleceniodawcy się coś odwidzi i wtedy szybko zajarzysz po co :)

    Drogie i wątpliwe poczucie bezpieczeństwa daje ten nasz KP. ZUS z
    etatowców drze najwięcej. Ale jak kto lubi płacić haracz za ułudę, że
    państwo go obroni, to jego wolna wola.

    --
    mihau

  • 63. Data: 2010-10-28 23:32:02
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "mihau" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

    > Sam sobie te koszta doliczam i przedstawiam mu końcową stawkę.

    I rekompensuje to 10-cio miesięczny urlop bezpłatny? Yhy.

    e.

  • 64. Data: 2010-10-28 23:34:36
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "mihau" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...

    > A i owszem. Wliczone miałem nawet dłuższe.

    Tak tak. Różnych debeściaków tu czytałem, ale w tej chwili jesteś na
    pierwszej pozycji :D

    e.

  • 65. Data: 2010-10-28 23:36:54
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "mihau" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Drogie i wątpliwe poczucie bezpieczeństwa daje ten nasz KP.

    Wiesz, stosując Twoją logikę, mogę powiedzieć, że mam gdzieś ile to
    kosztuje bo ja się umawiałem na netto :)

    e.

  • 66. Data: 2010-10-28 23:39:44
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    > No i co wtedy? To samo może się pracodawcy odwidzieć.

    Oczywiście - tyle że (odrzucając przypadki upadłości
    pracodawcy/zleceniodawcy, gdzie faktycznie nie ma różnicy) w przypadku KP
    jestem z kasą 3 miesiące do przodu a w przypadku DG mogę być miesiąc do
    tyłu.

    e.

  • 67. Data: 2010-10-28 23:44:09
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-10-28, entroper <entroper-pocztaonetpeel> wrote:

    [...]

> [...]
    > pracodawcy/zleceniodawcy, gdzie faktycznie nie ma różnicy) w przypadku KP
    > jestem z kasą 3 miesiące do przodu a w przypadku DG mogę być miesiąc do

    Znaczy sugerujesz, że w przypadku umów cywilno-prawnych nie można mieć okresu
    wypowiedzenia, czy wręcz odszkodowania za przedwczesne zerwanie umowy?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 68. Data: 2010-10-29 00:02:38
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    > Znaczy sugerujesz, że w przypadku umów cywilno-prawnych nie można mieć
    okresu
    > wypowiedzenia, czy wręcz odszkodowania za przedwczesne zerwanie umowy?

    Teoretycznie wszystko można. Zauważ, jakie przypadki są na tapecie - nie
    chodzi o w miarę symetryczne stosunki firma-firma ale o samozatrudnionych
    lub podobne jednoosobowe twory, które negocjują sobie odpowiednik urlopu
    dla etatowca gdyż de facto są etatowcami na nieco fałszywych papierach.
    Już widzę, jak ktoś, kto ma jednego (ewentualnie 1.5) zleceniodawcę
    gwarantuje sobie w umowie odszkodowanie. Jeśli miałby jakieś pole manewru,
    po prostu nie dałby się wypchnąć poza etat.

    e.

  • 69. Data: 2010-10-29 11:40:49
    Od: "Nixe" <n...@o...euu>

    Użytkownik "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał w wiadomości

    > I rekompensuje to 10-cio miesięczny urlop bezpłatny? Yhy.

    Why not?

    Pozdrawiam
    Nixe

  • 70. Data: 2010-10-29 11:46:25
    Od: "Nixe" <n...@o...euu>

    "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał >

    > Zupełnie pomijam fakt, że całe to samozatrudnienie jest
    > zasadniczo nielegalnym wybiegiem mającym w założeniu nic więcej jak tylko
    > ominięcie KP.

    Ciekawa teza. Możesz to jakoś uzasadnić?
    Bo nie bardzo rozumiem, w którym miejscu człowiek zakładając własną
    działalność (w dowolnej formie) postępuje nielegalnie.
    I co ma do tego KP?

    Pozdrawiam
    Nixe