PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zawód Bezrobotny!!!

  • 21. Data: 2003-05-26 20:46:13
    Temat: Re: Zawód Bezrobotny!!!
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    news:bar4pl$pjr$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Z tym się nie zgodzę - może nawet nie prezentując swojego przykładu
    [w
    > zależności od tygodnia 2-3 dni [przeliczeniowych] szukania pracy],
    ale
    > prezentując tekst z poradnika www.abcpraca.pl [chyba się nie
    pomyliłem]

    Ha, też dla jaj sobie to przeczytałem.
    Podają tam prostą (prostacką?) receptę:

    Szukanie pracy zajmuje "tyle" czasu
    jeś więc będziesz poświęcał na szukanie
    pracy "X" czasu to będziesz szukał "Y" czasu,
    a jak poświecisz 2 razy "X" czasu to będziesz
    szukał pracy 1/2 "Y"czasu

    Jakież to genialne nieprawdaż :-)

    pzdr
    Art

  • 22. Data: 2003-05-26 23:12:41
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Artur Żmudzki napisał:

> [...]
    > jeś więc będziesz poświęcał na szukanie
    > pracy "X" czasu to będziesz szukał "Y" czasu,
    > a jak poświecisz 2 razy "X" czasu to będziesz

    Przesada jest niezdrowa, ale bierność może być jeszcze bardziej. Nie
    twierdzę, że należy latać jak oszalały, byle wyrobić normę. Ale np. w
    Warszawie naprawdę da się ten czas poświęcić na szukanie pracy - jest po
    prostu dużo ofert. Wystarczy - poniedziałkowa GW z przeczytaniem
    ogłoszeń [mordęga, jak dla mnie ;)], środowe ŻW, raz na tydzień 4
    portale o pracy, raz na dwa tygodnie Biuletyn SC + inne okazyjne i
    niesztampowe metody. A prawdę powiedziawszy, ja już z szukania pracy
    naprawdę zrobiłem sobie pracę na pół etatu - przynajmniej nie myślę za
    dużo, czy to ma sens. ;)

    Flyer

  • 23. Data: 2003-05-26 23:43:11
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > niesztampowe metody. A prawdę powiedziawszy, ja już z szukania pracy
    > naprawdę zrobiłem sobie pracę na pół etatu - przynajmniej nie myślę

    Właściwie to mógłbym zmienić podpis i wysłac tego posta zamiast Ciebie
    :-)

    Robię prawie dokładnie to samo. Wyborcze (dwie: Wrocław i Katowice)
    to równiez dla mnie mordęga. Mało tego aby mieć czyste sumienie,
    studiuję wszystkie drobne. Portali sprawdzam trochę wiecej (dla
    czystego sumienia) i mniej więcej co 4-5 dni, tak żeby nie ślęczeć
    w jednej sesji 2h. I szczerze pwiedziawszy to mam serdecznie dość.
    Wolałbym 100x bardziej posiedzieć nad jakim ciekawym zagadnieniem
    zamiast przeglądaina ofert.

    Ale póki co zaciskam zęby i wracam na
    www.panoramafirm.com.pl/serwis/praca
    :-)

    pozdrawiam
    Art

  • 24. Data: 2003-05-27 11:35:04
    Od: Piotr Czerewko <p...@k...chip.pl>

> [...]
    > niesztampowe metody. A prawdę powiedziawszy, ja już z szukania pracy
    > naprawdę zrobiłem sobie pracę na pół etatu - przynajmniej nie myślę za

    jasne, i znalazles prace w realu,- - powodzenia - widac za duzo
    ciekawych tych ofert nie ma...
    szczerze -wez lepiej jakies przedstawicielstwo handlowe z branzy dobr
    szybko zbywalnych - o wiele ciekawsze i lepiej płatne.

    pozdr,
    Piotrek

  • 25. Data: 2003-05-27 17:00:29
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Piotr Czerewko napisał:

    > jasne, i znalazles prace w realu,-

    Jeszcze nie. ;)

    > - powodzenia - widac za duzo
    > ciekawych tych ofert nie ma...
    > szczerze -wez lepiej jakies przedstawicielstwo handlowe z branzy dobr
    > szybko zbywalnych - o wiele ciekawsze i lepiej płatne.

    Dopiero robię prawko - z prawkiem mógłbym próbować, a tak jestem
    uziemniony. ;)

    Flyer