PracaGrupypl.praca.dyskusjeZawód Bezrobotny!!! › Re: Zawód Bezrobotny!!!
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zawód Bezrobotny!!!
    Date: Tue, 27 May 2003 01:12:41 +0200

    Artur Żmudzki napisał:

    > Ha, też dla jaj sobie to przeczytałem.
    > Podają tam prostą (prostacką?) receptę:
    >
    > Szukanie pracy zajmuje "tyle" czasu
    > jeś więc będziesz poświęcał na szukanie
    > pracy "X" czasu to będziesz szukał "Y" czasu,
    > a jak poświecisz 2 razy "X" czasu to będziesz
    > szukał pracy 1/2 "Y"czasu
    >
    > Jakież to genialne nieprawdaż :-)

    Przesada jest niezdrowa, ale bierność może być jeszcze bardziej. Nie
    twierdzę, że należy latać jak oszalały, byle wyrobić normę. Ale np. w
    Warszawie naprawdę da się ten czas poświęcić na szukanie pracy - jest po
    prostu dużo ofert. Wystarczy - poniedziałkowa GW z przeczytaniem
    ogłoszeń [mordęga, jak dla mnie ;)], środowe ŻW, raz na tydzień 4
    portale o pracy, raz na dwa tygodnie Biuletyn SC + inne okazyjne i
    niesztampowe metody. A prawdę powiedziawszy, ja już z szukania pracy
    naprawdę zrobiłem sobie pracę na pół etatu - przynajmniej nie myślę za
    dużo, czy to ma sens. ;)

    Flyer