PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zawód Bezrobotny!!!

  • 11. Data: 2003-05-25 20:06:43
    Temat: Re: Zawód Bezrobotny!!!
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    Jeśli jesteś bezrobotnym to masz niezłego sponsora,który ma stałe źródło
    dochodu.A po za tym nie napisałam co bezrobotny robi po pracy.To miała byc
    taka mała satyra dla bezrobotnych bo są sfrustrowani szukaniem
    pracy.Domyślam sie, ze akurat ty tego nie zrozumiałeś bo nie szukasz pracy.
    > - jeśli masz talent i chęć: zacznij pisać jakiś freewarowy program,
    Nie każdy ma do tego talent,nie wszyscy starają sie o prace w dziale IT.
    Pomyśl nie jesteś sam na tej ziemi.Mądra głowo!!!!!!
    WIĘCEJ USMIECHU NA CO DZIEŃ.

  • 12. Data: 2003-05-25 20:12:35
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    Wiesz co życie nie zaczyna sie i niekończy na Warszawie-po za nią nic juz
    nie ma w Twoim świecie.Typowy warszawiak.

  • 13. Data: 2003-05-25 20:14:28
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    Jesteś jedyna osobą,która zrozumiała to przesłanie.Dzięki o jedyny!!!!!!!
    Reszta to nawet nie komentuje......
    Użytkownik "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:baofgj$t0q$1@inews.gazeta.pl...

  • 14. Data: 2003-05-25 22:29:07
    Od: "Wizard" <w...@k...lm.pl>

    > Jesteś jedyna osobą,która zrozumiała to przesłanie.Dzięki o jedyny!!!!!!!
    > Reszta to nawet nie komentuje......

    No wlasni ludzie, co z Wami?
    Przeciez bylo odrazu widac ze to mala satyrka

    sick! Poczucie humoru przydaje sie zawsze. Nawet gdy jest
    beznadziejnie....wlasciwie to wtedy najbardziej

    pozdr
    Wizard

  • 15. Data: 2003-05-25 23:23:54
    Od: Robert Drozd <r...@s...wawSPAMPRECZ.pl>

    Stało się to Sun, 25 May 2003 22:06:43 +0200, gdy "Magda"
    <m...@w...pl> napisał:

> [...]
    >dochodu.A po za tym nie napisałam co bezrobotny robi po pracy.To miała byc
    >taka mała satyra dla bezrobotnych bo są sfrustrowani szukaniem

    Domyśliłem się :) Ale moja odpowiedź wynikała z tego, ze niektórzy
    potraktowali Twój mail poważnie.

    >Domyślam sie, ze akurat ty tego nie zrozumiałeś bo nie szukasz pracy.

    A co to ma do rzeczy?

    >Nie każdy ma do tego talent,nie wszyscy starają sie o prace w dziale IT.
    >Pomyśl nie jesteś sam na tej ziemi.Mądra głowo!!!!!!

    Koleżanko droga, podałem kilka przykładów. Można pisać program, można
    założyć ogródek, można napisać "Satyrę na leniwych bezrobotnych". Ważne,
    żeby nie siedzieć bezczynnie, żeby rozwijać swoje zainteresowania.

    pzdr
    Robert

  • 16. Data: 2003-05-26 08:36:24
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    No właśnie brak im poczucia humoru ale tłumacze to tym że za długo szukają
    pracy.
    Bardzo sie ciesze że napisałeś "Poczucie humoru przydaje sie zawsze. Nawet
    gdy jest
    > beznadziejnie....wlasciwie to wtedy najbardziej"
    A ja myślałam że juz jestem ginącym gatunkiem bo myslę dokładnie tak
    samo.Całe szczęscie że sa jeszcze tacy ludzie.
    Po co sie denerwowac i stresowac jak mozna sie z tego po prostu śmiać.
    Ps.Na tym forum 89% ludzi to malkontenci-to jest strasze.Normalne osoby
    które szukja porady są zawalane samą krytyką!!!
    Tym optymistycznym akcentem kończe drogi Wizard.

  • 17. Data: 2003-05-26 09:14:59
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Magda napisał:

    > Wiesz co życie nie zaczyna sie i niekończy na Warszawie-po za nią nic juz
    > nie ma w Twoim świecie.Typowy warszawiak.
    > Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Satyrę zrozumiałem, jeżeli chodzi o post źródłowy. Twoje adresu nie
    umiem namierzyć [orłem w tym nie jestem, choć właściwie to nawet mi się
    nie chciało marnować impulsów na http://www.ripe.net/], więc wysłałem
    informację o W-wie. Tobie może się nie przyda, ale nie tylko Ty czytasz
    tę grupę. ;) Ot - była okazja, to się na poważnie podczepiłem. ;)

    Flyer

  • 18. Data: 2003-05-26 12:31:25
    Od: Robert Drozd <r...@s...wawSPAMPRECZ.pl>

    Stało się to Sun, 25 May 2003 21:15:45 +0200, gdy Flyer
    <f...@p...gazeta.pl> napisał:

    >Z tym się nie zgodzę - może nawet nie prezentując swojego przykładu [w
    >zależności od tygodnia 2-3 dni [przeliczeniowych] szukania pracy], ale
    >prezentując tekst z poradnika www.abcpraca.pl [chyba się nie pomyliłem]
    >- każdego dnia conajmniej 5 godzin na szukanie pracy.

    Ale to trochę tak jak z drwalem, który piłuje tak zawzięcie to drzewo,
    że nie ma czasu na naostrzenie piły. "Work smarter not harder".

    Szukanie niewiele da jeśli jest robione na oślep: wysyłanie maili do
    setek firm i telefonowanie 'czy przypadkiem kogoś nie szukają' nie tylko
    frustruje, ale i rzadko daje rezultaty.

    Mimo wszystko polecam model "mało, a dobrze". Każde CV i LM musi być
    dostosowanie do potrzeb firmy, do której to wysyłasz. To zajmuje trochę
    czasu, ale szansa, że Cię zauważą jest wyższa.

    Resztę czasu warto spędzić na odnawianiu znajomości i szukaniu firm,
    którym można przedstawić swoją ofertę.

    Robert

  • 19. Data: 2003-05-26 18:03:20
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    Drogi Robercie.
    Bardzo sie ciesze że udzielasz sie na tym forum.
    Zgadzamy sie w jedny dużo nie znaczy dobrze!!!Aplikowanie do tysiąca firm
    powoduje że pracownicy HR dostają bzika a pózniej piszą że wszyscy są tacy
    sami.
    50% aplikacji nie odpowiada wymaganiom wyznaczonych przez pracodawcę w
    ogłoszeniu.Znajomi Po co marnować papier-teren lasów w Brazyli jest co raz
    mniejszy.
    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2003-05-26 19:46:05
    Od: b...@o...pl

    > - jeśli masz talent i chęć: zacznij pisać jakiś freewarowy program,

    O! I to jest genialny pomysł. Ale mój program będzie raczej na GPL :-)

    Dzięki,
    Rafael Dąbrowski