PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zatrudnienie w polskiej firmie & praca za granicą

  • 1. Data: 2007-09-03 09:36:15
    Temat: Zatrudnienie w polskiej firmie & praca za granicą
    Od: "*** ***" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Co sądzicie o takim rozwiązaniu: firma polska zatrudnia informatyków i wysyła
    ich do pracy w Pradze, Wiedniu, Zurychu itp.
    Firma opłaca mieszkanie, koszty komunikacji miejskiej, ubezpieczenie
    i "dojazd" z/do miejsca zamieszkania. Umowa o pracę, stawka godzinowa.
    No własnie, jakiej stawki należałoby się spodziewać/negocjować? (informatyk-
    programista, bazy danych, wieloletnie doświadczenie; praca w dużym mieście
    europejskim). Co w przypadku urlopu, choroby?

    Zdaję sobie sprawę, ze to nie to samo co praca bezpośrednio u zagranicznego
    pracodawcy. Może ktoś mógłby się podzielić doświadczeniami?

    Z góry dziękuję i pozdrawiam,
    pg

  • 2. Data: 2007-09-03 10:27:44
    Od: "joan" <g...@o...eu>

    > Firma opłaca mieszkanie, koszty komunikacji miejskiej, ubezpieczenie
    > i "dojazd" z/do miejsca zamieszkania. Umowa o pracę, stawka godzinowa.

    Nie zapominaj o dietach:).

    joan

  • 3. Data: 2007-09-04 12:24:45
    Od: "AlterEgo" <a...@w...pl>

    Użytkownik "joan" <g...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Nie zapominaj o dietach:).

    Czy wiesz coś więcej na temat takiego systemu pracy?
    Przyznaję, że mam mętlik w głowie: jak się ma rozliczanie w systemie
    godzinowym do diet zagranicznych?
    Z góry dziękuję za wszelkie informacje
    ae

  • 4. Data: 2007-09-06 13:26:02
    Od: u...@g...pl

    On 4 Wrz, 20:24, "AlterEgo" <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Czy wiesz coś więcej na temat takiego systemu pracy?
    > Przyznaję, że mam mętlik w głowie: jak się ma rozliczanie w systemie

    System rozliczania pracy nie ma nic wspolnego z dieta. Jestes 24h poza
    granica, nalezy Ci sie ok 40 paru euro, niewazne czy to swiatek,
    piatek, czy niedziela. Urlop wedlug przepisow polskich. Pozostaje
    sprawa swiat, ktore nie zawsze pokrywaja sie z poslkimi, ale w koncu
    nie jest ich duzo, wiec mozna sie jakos dogadac. No chorobowe,
    ubezpieczony jestes w ZUSie, ale pewnie nikt Ci nie wystawi zwolnienia
    na odpowiednim druku.

    Usjwo

    Usjwo