PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poprawne obliczenie

  • 1. Data: 2007-09-03 10:25:45
    Temat: Poprawne obliczenie
    Od: "Tomek" <j...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam pytanie do grupowiczów co do wysokości wynagrodzenia. Niestety w zwykłym
    kalkulatorze wynagrodzeń nie jestem w stanie tego policzyć.
    Sprawa wygląda tak:
    Do 18 sierpnia byłem zatrudniony w firmie X gdzie zarabiałem 2200 zł brutto.
    Następnie od 20 sierpnia jestem zatrudniony w firmie Y gdzie zarabiam 2000 zł
    brutto.
    Moje pytanie dotyczy wynagrodzenia jakie powinno mi zostać wypłacone za prace
    przez każdą z tych firm w miesiącu sierpniu.
    W firmie X przepracowałem 12 dni (15 było święto więc nie liczę) &#8211; dostałem za
    to 880zł
    W firmie Y przepracowałem 10 dni &#8211; dostałem za to 580 zł.

    Przyznam że dziwią mnie te dysproporcje, czy wg. Was wszystko zostało obliczone
    poprawnie?

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2007-09-03 10:27:17
    Temat: Re: Poprawne obliczenie
    Od: "Tomek" <j...@p...onet.pl>

    Przepraszam wcisnąłem przypadkowo "enter"
    Temat miał brzmieć "Poprawne obliczenie wypłaty"

  • 3. Data: 2007-09-03 10:54:16
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Tomek pisze:
> [...]
    > W firmie Y przepracowałem 10 dni &#8211; dostałem za to 580 zł.
    >
    > Przyznam że dziwią mnie te dysproporcje, czy wg. Was wszystko zostało obliczone

    Sierpień miał 22 dni pracujące, zatem dniówka (przy założeniu
    8-godzinnego dnia pracy) wynosi 100zł przy pensji 2200zł i 90,91zł przy
    pensji 2000zł.

    W okresie 1-18 sierpnia było 12 dni pracy, co daje 1200zł z
    wynagrodzenia miesięcznego 2200zł.
    W okresie 20-31 sierpnia było 10 dni pracy, co daje 10*90,91=909,10zł.

    Tak IMHO powinno się liczyć.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz