PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zatrudnienie na umowę o pracę razem z umową o dzieło a zdolność kredytowa

  • 1. Data: 2007-06-06 20:19:52
    Temat: Zatrudnienie na umowę o pracę razem z umową o dzieło a zdolność kredytowa
    Od: Marian <spam777_NO_@_SPAM_.wp.pl>

    Witam

    Niektóre firmy chcąc zredukować koszty zatrudniają pracownika na małą
    część etatu (np. 1/3) i jednocześnie podpisują z nim umowę o dzieło na
    wyższą kwotę.
    Zastanawiam się jak bardzo wpływa to na zdolność kredytową takiej osoby
    (głównie pod kątem kredytu hipotecznego)?

    Czy w informacji o zarobkach, jaką przynosimy z zakładu pracy jest
    wymieniona tylko kwota wynikająca z umowy o pracę, czy wymienione są
    obie z zaznaczeniem rodzaju umowy? Jak bardzo wpływa to wyliczenia
    związane z wielkość zdolności kredytowej wyliczanej przez bank (albo
    inne parametry związane z pożyczką)? A może w ogóle są problemy z
    uzyskaniem kredytu przy takiej formule?

    Z góry dziękuję za pomoc
    Marian

  • 2. Data: 2007-06-07 18:20:05
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Wed, 06 Jun 2007 22:19:52 +0200, Marian napisał(a):

    > Zastanawiam się jak bardzo wpływa to na zdolność kredytową takiej osoby
    > (głównie pod kątem kredytu hipotecznego)?

    Zależy od banku.
    U mnie w BPH nie ma to znaczenia, ale to dlatego, że każdą dodatkową
    wypłatę przepuszczałem przez konto.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Od 1.01.2008 bez kontroli granicznych, więcej na http://grupy.3mam.net