PracaGrupypl.praca.dyskusje › 4 umowa

  • 1. Data: 2007-06-06 20:45:09
    Temat: 4 umowa
    Od: "Maro" <m...@s...pl>

    Witam
    Czy jak dostane 4 umowe tzn 3 plus na okres probny jedna czyli ta bedzie
    czwarta to powinienem dostac na czas nieokreslony? Co jesli pracodawca
    zalozyl ze tez bedzie na czas okreslony? Jak sie bede rzucal to pewnie grozi
    wypowiedzenie... Jakie sa opcje na cos takiego?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-06-07 10:45:05
    Temat: Re: 4 umowa
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f476la$2nd$1@nemesis.news.tpi.pl Maro <m...@s...pl>
    pisze:

    > Czy jak dostane 4 umowe tzn 3 plus na okres probny jedna czyli ta bedzie
    > czwarta to powinienem dostac na czas nieokreslony?
    Tak, trzecia kolejna umowa (u tego samego pracodawcy i jeśli nie było przerw
    powyżej 1 miesiąca) jest umową na czas nieokreślony. KP art. 25^1 §1.

    > Co jesli pracodawca zalozyl ze tez bedzie na czas okreslony? Jak sie bede
    > rzucal to pewnie
    > grozi wypowiedzenie... Jakie sa opcje na cos takiego?
    Niepotrzeba. Nieważne, co pracodawca założył. Umowa będzie bezterminowa z
    mocy prawa i to bez względu na to, co w niej napisze.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-06-07 13:33:17
    Od: Pieczara <p...@m...nie.podaje>

    W dniu 2007-06-07 12:45, Jotte pisze:

    > Tak, trzecia kolejna umowa (u tego samego pracodawcy i jeśli nie było
    > przerw powyżej 1 miesiąca) jest umową na czas nieokreślony. KP art. 25^1
    > §1.

    czy umowa prbna też jest liczona do tych trzech?

  • 4. Data: 2007-06-07 14:02:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f49158$uru$1@news.vectranet.pl Pieczara

    > czy umowa prbna też jest liczona do tych trzech?
    Nie.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-06-07 14:58:42
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Wed, 6 Jun 2007 22:45:09 +0200, Maro napisał(a):

    > Jak sie bede rzucal to pewnie grozi wypowiedzenie...

    Mam poważne wątpliwości by pracodawca "poszedł" na takie coś.
    Po prostu - nie zawrze z Tobą kolejnej umowy i tyle - nie będzie zmuszony
    wypowiadać żadnej umowy.