PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zatrudnię Internautów

  • 1. Data: 2003-08-14 15:01:41
    Temat: Zatrudnię Internautów
    Od: "Sebastian Zabiegaj" <p...@w...pl>

    PRACOWNIK DO OBSŁUGI EMAIL POSZUKIWANY!!! Praca w domu 10 15 godzin tygodniowo
    według twojego rozkładu! Nie potrzeba żadnych płatności gotówkowych z góry.
    Zarobisz 2.000 do 5000 zł w niepełnym wymiarze czasu lub 5.000 ; 15.000 w
    pełnym wymiarze czasu. Zapewnione pełne przeszkolenie on-line.! Wszystkiego
    czego potrzebujesz to komputer z Internetem i dostęp do sieci e-mail oraz chęć
    dokonania zmiany! Skontaktuj się z p...@w...pl , podając ;PRACOWNIK DO
    OBSŁUGI EMAIL; w wierszu tematu.

  • 2. Data: 2003-08-14 15:33:21
    Temat: Re: Zatrudnię Internautów
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

    Jeszcze raz cie tu zobacze to dostaniesz w codziennym prezencie pelna
    instalke Star Office
    e-mailem. To nie jest zart tylko obietnica.

    t.

  • 3. Data: 2003-08-14 17:36:55
    Temat: Odp: Zatrudnię Internautów
    Od: "zdegustowany" <m...@w...pl>

    Użytkownik terrorysta <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bhg9u2$q7e$...@n...onet.pl...
    > Jeszcze raz cie tu zobacze to dostaniesz w codziennym prezencie pelna
    > instalke Star Office
    > e-mailem. To nie jest zart tylko obietnica

    Wykupiłeś wyłączność ? czy masz manię wielkości?
    Nie czytaj , nie otwieraj jak ci żal ale nie strasz ok?

  • 4. Data: 2003-08-15 08:34:16
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany zdegustowany, ukrywający się pod adresem:
    <m...@w...pl> napisał:

    > Wykupiłeś wyłączność ? czy masz manię wielkości?
    > Nie czytaj , nie otwieraj jak ci żal ale nie strasz ok?

    A Ty urwałeś się z choinki? To już powinniśmy lubić spamerów? Pomysl....

    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 5. Data: 2003-08-15 09:24:46
    Od: "zdegustowany" <m...@w...pl>

    Użytkownik Marek A. Czepil <m...@m...to> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bhi640$kh$...@n...onet.pl...

    > A Ty urwałeś się z choinki? To już powinniśmy lubić spamerów? Pomysl....

    Być może nietrafnie wybrał grupę dyskusyjną , ale dla was wszystko co nie po
    waszej myśli jest be.
    A zwłaszcza "terorysta" szarogęsi się że hej.

  • 6. Data: 2003-08-15 09:42:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    zdegustowany wrote:
    > Być może nietrafnie wybrał grupę dyskusyjną , ale dla was wszystko co
    > nie po waszej myśli jest be.
    > A zwłaszcza "terorysta" szarogęsi się że hej.

    Wytlumacz mi kolego jak mozna nietrafnie po raz n-ty wybierac zla grupe? Bo
    o nie jest jeden raz, ale razy kilkanascie - popatrz sobie w archiwum.
    Pomijam jakosc tej oferty - bo to jest zwykle oszustwo i naciagactwo.
    Dlatego bedz mily i nie bron skur*****

  • 7. Data: 2003-08-15 09:44:28
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany Michał 'Amra' Macierzyński, ukrywający się pod adresem:
    <m...@p...pl> napisał:

> [...]
    > grupe? Bo o nie jest jeden raz, ale razy kilkanascie - popatrz sobie
    > w archiwum. Pomijam jakosc tej oferty - bo to jest zwykle oszustwo i

    Dokładnie tak. Dodatkowo - to zawsze powtarzam - nie każdy moa stałe
    łącze. Takie osoby nie są zainteresowane pobieraniem wiadomości, które:
    1. są spamem
    2. nie są zgodne z tematyką grupy
    3. są - zwyczajnie - oszustwem

    Marek