PracaGrupypl.praca.dyskusje › Turcy

  • 1. Data: 2003-08-14 15:48:56
    Temat: Turcy
    Od: "" <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    Od dawna próbuje dociec kto zalatwil Turkom zgode na prace w calej Europie -
    moze ktos wie? To naprawde dziwne, ze jakis Turek pracuje legalnie nie znajac
    jezyka, a nasi wysoko wyksztalceni rodacy pracuja na czarno i nierzadko sa
    deportowani do kraju z pieczatka w paszporcie. Bylbym za tym aby nasz "turek" z
    rzadu pojechal do Turcji i zalatwil Polakom legalna prace u Turkow.
    Pozdrwiam, Marek

  • 2. Data: 2003-08-14 18:46:58
    Temat: Re: Turcy
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

> [...]
    "turek" z
    > rzadu pojechal do Turcji i zalatwil Polakom legalna prace u Turkow.

    Jestem w stanie sie zalozyc, ze zalatwili to niemiecy politycy, gdyz tureccy
    imigranci potrafia stworzyc wspolna reprezentacje i byc zarowno partnerem do
    rozmow jak i zdyscyplinowanym elektoratem.

    Polakom pewnie tez by zalatwili, gdyby nie to, ze pieciu polskich imigrantow
    to osiem wzajemnie sie zwalczajacych polonijnych organizacji...

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!