PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ja chcę klimę - czyli coś o warunkach pracy umysłowej

  • 1. Data: 2003-08-14 12:26:31
    Temat: Re: Ja chcę klimę - czyli coś o warunkach pracy umysłowej
    Od: Marek Grebski <m...@N...post.pl>

    PawełW wrote:

> [...]
    > wentylatora jest 30 parę stopni. Taka temperatura w połączeniu z dłuższym
    > wpatrywaniem się w ekran wywołuje u mnie totalne rozbicie i ból głowy. W
    > przepisach dotyczących serwerowni stoi coś o tym iż powinna być klima (ze
    > względu na sprzęt) ale dla moich pracodawców to tylko moje wymysły. I jak
    > tu pracować umysłowo w takich warunkach :)
    > Właściwie to nie chodzi o użalanie się na sobą ale o ciekawość jak to jest
    > u Was drodzy pracujący grupowicze ze stanowiskami pracy umysłowej (praca
    > przy wielkim piecu w hucie raczej mnie nie interesuje bo tam temperatury

    Pomysl jest taki jezeli te servery sa systemami produkcyjnymi istotnymi w
    strukturach firmy to wyciagasz wtyczke od coolera i sprzety zaczynaja sie
    wieszac, mozna by nawet zrobic jakis wylacznik na cooler zeby go wylaczac w
    czasie najwiekszego upalu, systemy zaczna sie zawieszac i wine zwalic na
    temp , jak masz jakis monitor temp. procka to pokarze ze procek ma 59 st.C
    , dyski tez pewnie gorace "szefie boje sie dotknac" ;) i cos sie znajdzie,
    chocby taki przenosny klimatyzator z biura prezesa ;)
    Pozdrawiam
    Marek Grebski
    --
    na urlop, na grzyby, na ryby, a może na koń ? --- www.miedzylesie.dkl.pl

  • 3. Data: 2003-08-14 12:43:15
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

> [...]
    > , dyski tez pewnie gorace "szefie boje sie dotknac" ;) i cos sie znajdzie,
    > chocby taki przenosny klimatyzator z biura prezesa ;)

    He he he Ty terrorysto ;))))
    Serwerki nie sa odpowiedzialne za produkcję choć właściwie są dość ważne z
    punktu widzenia danych przetwarzanych ale i nie mamy prezesa od którego
    można by chapnąć klimatyzator :). A poza tym wrodzona uczciwość nie pozwala
    mi tego zrobić ;)))))
    Pozdrawiam
    PawełW.

  • 4. Data: 2003-08-14 19:04:41
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    PawełW napisał(a):

> [...]
    > prezesa od którego można by chapnąć klimatyzator :). A poza tym
    > wrodzona uczciwość nie pozwala mi tego zrobić ;)))))

    No to musisz cierpiec niestety... :) ATSD moze zrzuccie sie na wiatrak
    lepiej zrzucic sie na niego, niz meczyc biednego pracodawce... :D

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))

  • 5. Data: 2003-08-18 06:08:22
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

    Użytkownik "ErkA" <U...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns93D7D66B1601BWpiszTuSwojIDToken@193.110.122.
    80...

    > No to musisz cierpiec niestety... :) ATSD moze zrzuccie sie na wiatrak
    > lepiej zrzucic sie na niego, niz meczyc biednego pracodawce... :D

    Na tyle sie wyrozumiały pracodawca okazał iż wiatrak jest :)

    Pozdrawiam
    PawełW.