PracaGrupypl.praca.dyskusje › RR Donnelley Kraków - poszukuje opinii

  • 1. Data: 2006-04-11 18:36:48
    Temat: RR Donnelley Kraków - poszukuje opinii
    Od: "sarra" <b...@s...pl>

    Witam serdecznie!
    Widziałam w googlach, że już kiedys temat był wałkowany, ale
    niewyczerpująco.
    W każdym razie poszukuje opinii o pracy w tej firmie.
    Interesują mnie warunki finansowe, godziny pracy, siedzenie po godzinach,
    atmosfera pracy, urlopy...
    Dziekuje z góry.
    sarra

  • 2. Data: 2006-04-12 07:11:37
    Temat: Re: RR Donnelley Kraków - poszukuje opinii
    Od: Anna Watza <w...@d...pl>

    sarra napisał(a):
    > W każdym razie poszukuje opinii o pracy w tej firmie.
    > Interesują mnie warunki finansowe, godziny pracy, siedzenie po godzinach,
    > atmosfera pracy, urlopy...

    Jakie stanowisko, w jakim dziale?

    Anna

  • 3. Data: 2006-04-12 07:35:18
    Od: "sarra" <b...@s...pl>

    Jakie stanowisko, w jakim dziale?

    analityk finansowy

  • 4. Data: 2006-04-12 07:41:40
    Od: m...@w...pl

    i wstepna analize finansowa robisz na grupie dyskusyjnej???