PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasiłek rodzinny › Re: Zasiłek rodzinny
    From: "Noe Bat" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zasiłek rodzinny
    Date: Tue, 16 Sep 2008 18:16:34 +0200

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    > Nie potrzebuję, ja używam mózgu.

    Do czego ?

    > Sam natomiast powinieneś się ze statystyką zapoznać z pewnością...

    Skąd taka teza ? Czyżby z tego mózgu co to uważa inne mózgi za patologiczne ?

    > Ty, przecież napisałem wyraźnie, nie?

    Sobie cośtam napisałeś. Moje pytanie dotyczyło tego czy poważną jest osoba, która
    uważa ogół za patologię. Mnie wydaje się, że jakkolwiek można uważać się za wybitną
    jednostkę to nie ma sensu patologizować zupełnie naturnalnych odruchów.

    > Jakim artykule? Ty i artykuł???
    > Widzę tylko kilka kiepsko skleconych postów z błędami stylistycznymi.

    Przejmuj się swoim stylem

    > I w części z nich jest jak napisałem.

    Nie sądzę

    >Przecież nie będę ci palcem wskazywał.

    A co będziesz robił ? Znowu napiszesz, że coś ze mną nie tak ?

    > PS. To nie na temat, ale lepszy snob niż bałwan.

    A snob i bałwan w jednym jeszcze lepszy ?