PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasilek przy zlozeniu wypowiedzenia

  • 1. Data: 2007-05-07 13:24:22
    Temat: Zasilek przy zlozeniu wypowiedzenia
    Od: "Asaki^" <a...@p...onet.pl>

    Witam.
    Od 3 lat pracuje na umowe o prace na czas okreslony,
    2 tyg temu zlozylem wypowiedzenie i na dniach zostane bezrobotnym.
    Czy rejestrujac sie w UP mam prawo do zasilku ?
    I czy jest jakis termin np 3 miesiace po ktorym go dostane ?
    Bo przez 3 lata pracy chyba sie duzo pozmienialo. I nie jestem juz w temacie
    ;)

    Dziekuje i pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2007-05-08 06:51:57
    Temat: Re: Zasilek przy zlozeniu wypowiedzenia
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 7 May 2007 15:24:22 +0200, Asaki^ napisał(a):

> [...]
    > Czy rejestrujac sie w UP mam prawo do zasilku ?
    > I czy jest jakis termin np 3 miesiace po ktorym go dostane ?

    Zasiłek będzie przysługiwał jeżeli zarabiałeś co najmniej "minimalną", bez
    znaczenia jest wielkość etatu.
    Jeżeli wypowiedziałeś w "normalny" sposób umowę o pracę to faktycznie prawo
    do zasiłku nabędziesz po 90 dniach od rejestracji (czuli skróci Ci się do 3
    miesiecy jego pobieranie).

    --
    Herald

    "Nigdy nie mów nigdy"

  • 3. Data: 2007-05-22 09:04:11
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 8 May 2007 08:51:57 +0200, Herald napisał(a):

> [...]
    > do zasiłku nabędziesz po 90 dniach od rejestracji (czuli skróci Ci się do 3

    Prawie dobra odpowiedź - prawie, bo zdanie w nawiasie nie jest prawdziwe.
    Do ilu się skróci zależy od miejsca zamieszkania i od innych warunków.

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl