PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasiłek przedemerytalny - czy przysługuje?

  • 1. Data: 2006-08-09 12:09:39
    Temat: Zasiłek przedemerytalny - czy przysługuje?
    Od: Malgorzata <k...@g...pl>

    Witam,
    17 listopada 2007 r. skończę 50 lat. Mam przepracowane 29 lat. Obecnie
    przebywam od 18 kwietnia 2006 r. na zasiłku dla bezrobotnych. Czy będzie mi
    przysługiwał zasiłek przedemerytalny (jeśli taki istnieje).

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    --
    Pozdrawiam,
    Małgorzata

  • 2. Data: 2006-08-09 18:36:54
    Temat: Re: Zasiłek przedemerytalny - czy przysługuje?
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Malgorzata" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    będzie mi
    > przysługiwał zasiłek przedemerytalny (jeśli taki istnieje).

    Raczej nie będzie przysługiwał. Po informacje udaj się do ZUS lub
    poczytaj:

    http://www.idn.org.pl/sonnszz/przedemerytalne.htm

    wa