PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie jest praca dla informatyka?

  • 1. Data: 2006-08-09 16:06:32
    Temat: Gdzie jest praca dla informatyka?
    Od: "vito" <v...@h...com>

    Witam

    Czy ktoś może wie gdzie na terenie Śląska jest praca dla programisty
    PHP/Delphi (magistra informatyki)
    lub admina FreeBSD/Linux bez doświadczenia.bo ja takich ofert nie widze.

    A nawet jak wysyłam kolejne CV to jak zwykle cisza grobowa nastaje.
    Zapewne kończy to się wyrzuceniem moich danych do śmietnika i tyle.

  • 2. Data: 2006-08-09 16:42:35
    Temat: Re: Gdzie jest praca dla informatyka?
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    vito wrote:

    > A nawet jak wysyłam kolejne CV to jak zwykle cisza grobowa
    > nastaje. Zapewne kończy to się wyrzuceniem moich danych do
    > śmietnika i tyle.

    Ja mam doswiadczenie ale i sporo lat i pewnie mam ten sam problem
    tylko powod inny ...

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.

  • 3. Data: 2006-08-09 17:11:48
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    vito napisał(a):
> [...]
    >
    > A nawet jak wysyłam kolejne CV to jak zwykle cisza grobowa nastaje.
    > Zapewne kończy to się wyrzuceniem moich danych do śmietnika i tyle.

    a tak z reka na sercu - chcialbys, zeby Cie operowal lekarz zaraz po
    studiach, bez zadnego doswiadczenia?

    --

    glos

  • 4. Data: 2006-08-09 17:21:16
    Od: SOCAR <s...@i...pl>

    Dnia Wed, 9 Aug 2006 18:06:32 +0200, vito napisał(a):

    > Witam
    >
    > Czy ktoś może wie gdzie na terenie Śląska jest praca dla programisty
    > PHP/Delphi (magistra informatyki)
    > lub admina FreeBSD/Linux bez doświadczenia.bo ja takich ofert nie widze.

    A jakie studia skończyłeś ? Bez obrazy, ale IMHO po studiach dziennych,
    5cioletnich, magisterskich umie się znacznie więcej niż Delphi i PHP :|

    --
    SOCAR (s...@i...pl)

  • 5. Data: 2006-08-09 17:28:27
    Od: "vito" <v...@h...com>

    > A jakie studia skończyłeś ? Bez obrazy, ale IMHO po studiach dziennych,
    > 5cioletnich, magisterskich umie się znacznie więcej niż Delphi i PHP :|

    Tak dokładnie to tylko 2-lata dziennych magisterskich+3 lata
    wieczorowo+2lata studium informatyczne.
    No znam znacznie więcej języków ale te co wymieniłem znam najlepiej z tego.

  • 6. Data: 2006-08-09 18:27:55
    Od: "Adam Kubiczek" <a...@g...com>

    vito napisał(a):

    > Tak dokładnie to tylko 2-lata dziennych magisterskich+3 lata
    > wieczorowo+2lata studium informatyczne.
    > No znam znacznie więcej języków ale te co wymieniłem znam najlepiej z tego.

    Poszło na priv, sprawdź pocztę.

    pozdrawiam
    Adam Kubiczek
    http://kubiczek.net

  • 7. Data: 2006-08-09 18:30:21
    Od: "Adam Kubiczek" <a...@g...com>

    No i dupa, nie poszło.

    66.232.150.229 does not like recipient.
    Remote host said: 553 sorry, that domain isn't in my list of allowed
    rcpthosts; no valid cert for gatewaying
    (#5.7.1)
    Giving up on 66.232.150.229.

    No to sorry... Skontaktuj się ze mną na adam małpeczka kubiczek
    kropeczka net.

    Adam Kubiczek

  • 8. Data: 2006-08-09 18:43:19
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "vito" <v...@h...com> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy ktoś może wie gdzie na terenie Śląska jest praca dla programisty
    > PHP/Delphi (magistra informatyki)
    Zobacz w Kamsofcie, ale tam płacą grosze

  • 9. Data: 2006-08-09 23:53:33
    Od: SOCAR <s...@i...pl>

    Dnia Wed, 9 Aug 2006 19:28:27 +0200, vito napisał(a):

    > Tak dokładnie to tylko 2-lata dziennych magisterskich+3 lata
    > wieczorowo+2lata studium informatyczne.
    > No znam znacznie więcej języków ale te co wymieniłem znam najlepiej z tego.

    To nie kwestia znajomośći języków. Ale chociażby "dodatków" w rodzaju
    umiejętności pisania zespołowego, zarządzania projektem informatycznym,
    podstawy UMLa / OCLa / UVM, Znajomość architektur CISC, RISC i ogólnie
    Architektury Komputerów itp. No chyba że chcesz zostać "standardowym"
    klepaczem którego będa popychać cały czas w robocie i po roku zwolnią. Ale
    widziałem firmy które potrafiły brać "zdolnych z techników" na te
    stanowiska.

    Niestety jest tak (przynajmniej wśród moich wielu znajomych z Wrocławia),
    że ludzie studiujący wieczorowo umieją znacznie mniej od tych studiujących
    dziennie (zakładając że poszli na studia informatyczne motywując tym że
    "informatyk dużo zarabia" - czyli nie "pasjonatów"). A w szkołąch w stylu
    "studium informatyczne" stawiają dosłownie 5 za nic (przynajmniej AFAIK).

    Życze powodzenia, jednak sugerowałbym (bo nie wspomniałeś) podszkolenie się
    w dziedzinie zwanej "Inżynierią Oprogramowania". Myślę że już w niedługim
    czasie znajdziesz jakieś interesujące Cie stanowisko, jednak utrzymanie się
    na nim, to już niestety inna kwestia.

    --
    SOCAR (s...@i...pl)

  • 10. Data: 2006-08-10 18:34:10
    Od: a...@g...com

    Cześć,

    poczekaj na 2007 rok - brak podwójnego opodatkowania zmobilizuje
    część z informerów do wyprawy do Anglii :) www.cwjobs.co.uk

    Pozdrawiam

    AdaskoTheBeAsT