PracaGrupypl.praca.dyskusje › kurs obsługi kasy

  • 1. Data: 2006-08-08 21:35:25
    Temat: kurs obsługi kasy
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy jest jakiś interaktywny kurs obsługi kasy fiskalnej ??
    Czy może orientuje sie ktoś z was ile kosztuje taki zwykły kurs ?
    Czy jest jakieś prawo które zmusi UP aby mi taki kurs zrobił ???

    W mieście mojego kolegi UP co jakiś czas organizuje jakieś kursy czasami
    nawet ciekawe, u mnie nic tylko siedzą i umieją ludzi posyłać do manofaktur
    w których nikt pracować nie chce.

  • 2. Data: 2006-08-09 06:54:47
    Temat: Re: kurs obsługi kasy
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Czy jest jakiś interaktywny kurs obsługi kasy fiskalnej ??
    > Czy może orientuje sie ktoś z was ile kosztuje taki zwykły kurs ?
    > Czy jest jakieś prawo które zmusi UP aby mi taki kurs zrobił ???

    Wydaje mi sie, ze ideą kursu obslugi kasy fiskalnej jest mozliwosc dotkniecia jej
    klawiszy i stwierdzenia, co to powoduje. Tak wiec wirtualny byłby tyle mniej wiecej
    wart, co uczenie sie obslugi komputera bez mozliwosci jego właczenia.
    Kurs taki w krakowie organizuje np http://www.zdz.krakow.pl/k.wl.htm?go=kursy_spis
    nie sądzę, żeby kosztował wiecej niz 200 zł.
    Urzad pracy może Cie posłac na kurs, ale ustawa mówi, że wtedy, gdy skończenie
    takiego uprawdopodobni zatrudnienie Cie. Jesli mieszkasz w miescinie, gdzie nie ma
    NIC, adekwatnie do tego NIC Ci nie oferuja.
    Jesli Ci odpowiada praca na kasie fiskalnej, moze zastanów sie nad przeprowadzką w
    miejsce, gdzie tych kas jest więcej, to jest taki zawód, w ktorych chetnie sie w
    supermarketach ludzi przyjmuje, a i obsługi kasy Cie naucza sami.

    Wojtek