PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop macierzynski

  • 1. Data: 2004-02-26 22:33:13
    Temat: urlop macierzynski
    Od: "CHRIS" <j...@p...onet.pl>

    Witam ponownie :)

    mam pytanie o swiadczenie podczas urlopu macierzynskiego. Jak jest obliczany
    i kto go placi - pracodawca czy zus? czy jego wielkosc zalezy od pensji w
    umowie o prace czy od premii tez?

    Chris

  • 2. Data: 2004-02-27 19:15:33
    Temat: Re: urlop macierzynski
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > i kto go placi - pracodawca czy zus? czy jego wielkosc zalezy od pensji w

    Zasiłek macierzyński wypłaca zakład pracy jeżeli zatrudnia powyżej 20
    pracowników, jeżeli do 20 to ZUS po przedstawieniu dokumentów przez zakł.
    Wysokość zasiłku macierzyńskiego wynosi 100% podstawy wymiaru zasiłku i oblicza
    się go w taki sam sposób jak zasiłek chorobowy. Wpływ na jego wysokość ma
    wynagrodzenie ( jego wysokość ) oraz premia. Pozdrawiam.