PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasady roznoszenia korespondencji. › Re: Zasady roznoszenia korespondencji.
    From: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zasady roznoszenia korespondencji.
    Date: Sat, 11 Oct 2003 00:35:01 +0200

    On Thu, 9 Oct 2003 21:49:27 +0200, "news.onet.pl" <s...@b...pl> wrote:

    > "Skuteczne roznoszenie korespondencji w firmie zarzadzajacej gospodarka
    >komunalna".

    KPC. Rozdział 2. Doreczenia. Wszystko w tym temacie. Jak (art 131), komu (art
    133), gdzie (art 135, 136, przypadki szczegolne np. wiezien art 137), doreczenie
    zastepcze (art 138), doreczenie pelnomocnikowi (art 141), niemoznosc doreczenia
    (art 139), etc.....

    Swoja droga jesli tam pracujesz, masz taki zakres obowiazkow i tego nie wiesz to
    ...... zachowaj sie przyzwoicie i odstap to miejsce komus kto nie bedzie musial
    pytac o tak elementarne rzeczy.

    A teraz mozecie na mnie wieszac psy - ja temat uwazam za zamkniety. Bo mam juz
    dosc powszechnej niekompetencji z jednej strony, bezrobotnych specjalistow z
    drugiej strony.

    Kyniu

    --