PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie tu robote

  • 1. Data: 2010-07-05 16:30:45
    Temat: gdzie tu robote
    Od: "MiReK" <r...@a...pl>

    przez itnernet znalezc? hehehehehe

  • 2. Data: 2010-07-05 20:53:49
    Temat: Re: gdzie tu robote
    Od: "emyo" <e...@o...pl>

    www.mcdonaldspraca.pl

    Wal śmiało przyjmują wszystkich, nawet po amputacjach.

    5253 (20100705) __________

  • 3. Data: 2010-07-16 11:40:22
    Temat: Re: praca - Pracownik e-mail
    Od: " Paulina91aha" <p...@g...pl>

    Chcesz szybko i bez dużego wysiłku zarobić spore pieniądze? Tak. To jest
    właśnie praca dla Ciebie. Zarobki od 1000 do 5000 złotych. Wystarczy mieć
    komputer i połączenie z Internetem oraz w podstawowym zakresie znać obsługę
    poczty e-mail. Bezpłatny kurs przygotowawczy i zero wkładu własnego. Napisz do
    mnie. p...@i...pl

  • 4. Data: 2010-07-16 18:58:58
    Od: luki789 <l...@o...pl>

    W dniu 2010-07-16 13:40, Paulina91aha pisze:
> [...]
    > poczty e-mail. Bezpłatny kurs przygotowawczy i zero wkładu własnego. Napisz do

    Chcesz szybko i (bez)boleśnie wypierdalalala w podskokach?
    Zapraszamy na pl.listserv.chomor-l
    A teraz hop-hop!
    www.tiny.cc/6750l
    Bardzo przepraszam za offtopa.

  • 5. Data: 2010-07-16 20:02:37
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    może robotę to nie, ale jak napiszesz mi artykuł o libusb-win32 to możesz
    trochę zarobić...

  • 6. Data: 2010-07-18 15:51:21
    Od: "MiReK" <r...@a...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:i1qe24$jrs$1@mx1.internetia.pl...
    > może robotę to nie, ale jak napiszesz mi artykuł o libusb-win32 to możesz
    > trochę zarobić...

    Co to jakas biblioteka jest? : o