PracaGrupypl.praca.dyskusje › przepisywanie tekstów

  • 1. Data: 2002-10-30 21:48:13
    Temat: przepisywanie tekstów
    Od: "alicja " <a...@N...gazeta.pl>

    Czy znacie jakies adresy, gdzie mogłabym się skierowac gdy interesuje mnie
    przpisywanie tekstów na komputerze, oraz czy znacie stawki jakie obowiązują
    za strone. Będe wdzięczna za wszelkie informacje.

    Pozdrawiam, Alicja

  • 2. Data: 2002-10-31 16:05:26
    Temat: Re: przepisywanie tekstów
    Od: "krs" <k...@w...pl>

    Użytkownik alicja <a...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusy
    jnych napisał:appk2t$4h7$...@n...gazeta.pl...
    > Czy znacie jakies adresy, gdzie mogłabym się skierowac gdy interesuje mnie
    > przpisywanie tekstów na komputerze,
    Chcesz przepisywac, czy zeby ktos ci przepisal ?

    > oraz czy znacie stawki jakie obowiązują
    > za strone. Będe wdzięczna za wszelkie informacje.
    Bardzo roznie. Zaczyna sie od 1 zl, a moze sie skonczyc nawet przy 3 zloty
    ch, czasem wiecej. To zalezy oczywiscie od tego czy na stronie sa rysunki,
    tabelki, badz tym podobne utrudnienia. No i naturalnie ilu przepisywaczy,
    tyle pomyslow na to "ile to jest jedna strona". Jesli chodzi o warunki kon
    ieczne do rozpoczecia pracy w tym zawodzie, to wystarczy sredniej klasy ko
    mputer i wygodna klawiatura. Na poczatek przyda sie tez holder do tekstu p
    rzyklejany do monitora. Z czasem przyda sie cos wygodnego do lezenia ;-) D
    obra reklama + realna cena, to podstawa sukcesu.

    No chyba ze nie interesuje cie przepisywanie, a raczej masz cos do przepis
    ania. Zglos sie do mnie, pisze z predkoscia 315 zn/minute.

    Pozdrawiam,

    krs