PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Idei

  • 1. Data: 2002-10-30 20:19:27
    Temat: Praca w Idei
    Od: "MariuszS" <s...@d...agh.edu.pl>

    Witam wszystkich
    Własnie dostałem propozycje pracy w sieci Idea jako przedstawiciel
    chandlowy.
    Mógby mi ktos powiedzieć ile taki pracownik zarabia i jakies blize
    informacje odnośnie warunków zatrudnienia ?
    To moja pierwsza praca - pomóżcie:-)

  • 2. Data: 2002-10-30 20:30:42
    Temat: Re: Praca w Idei
    Od: "Magdalena Drozdowska" <m...@p...onet.pl>

    > Własnie dostałem propozycje pracy w sieci Idea jako przedstawiciel
    > chandlowy.
    > Mógby mi ktos powiedzieć ile taki pracownik zarabia i jakies blize
    > informacje odnośnie warunków zatrudnienia ?

    Z tego co wiem, to tym co piszą handlowy przez "ch" płacą niewiele :)

  • 3. Data: 2002-10-30 21:00:19
    Od: "Mateusz Kuziora" <m...@w...edu.pl>

    Użytkownik MariuszS <s...@d...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:appeoi$9be$...@g...uci.agh.edu.pl...
> [...]
    > Mógby mi ktos powiedzieć ile taki pracownik zarabia i jakies blize
    > informacje odnośnie warunków zatrudnienia ?

    Dostałeś pracę, czy zaproszenie na rozmowę? Bo jeżeli już byłeś na rozmowie
    i nie wiesz ile będziesz zarabiał, to trochę dziwne.

  • 4. Data: 2002-10-30 22:52:58
    Od: T...@p...onet.pl

    In article <apph5q$fl2$1@news.tpi.pl>,
    "Mateusz Kuziora" <m...@w...edu.pl> wrote:

    > Dostałeś pracę, czy zaproszenie na rozmowę? Bo jeżeli już byłeś na rozmowie
    > i nie wiesz ile będziesz zarabiał, to trochę dziwne.

    Pisze, ze dostal propozycje pracy... niewazne. W kazdym razie ja juz nic
    dziwnego w tym nie widze. W co drugim ogloszeniu pracodawca wymaga, zeby
    wraz cv i listem motywacyjnym przyslac 'propozycje wynagrodzenia'...
    Co za czasy...
    TA

  • 5. Data: 2002-10-30 23:42:12
    Od: "MariuszS" <s...@d...agh.edu.pl>

    To moge dostac jakas konkretna odpowiedz ??
    Orientuje sie ktos w tym temacie ??

  • 6. Data: 2002-10-31 07:17:25
    Od: "Fojcik" <f...@u...box43.gnet.pl>

    Jesli faktycznie dostales propozycje od samego PTK to tylko potwierdzasz

  • 7. Data: 2002-10-31 07:26:33
    Od: "Fojcik" <f...@u...box43.gnet.pl>

    Witam

    Jesli faktycznie dostales propozycje o samego PTK, co mnie
    nie zdziwi, bo rotacja na tych stanowiskach w PTK jest wielka.
    To znaczy ze znaczaco obnizyli dolna granice wymagan - chyba ze lm
    pisales w wordzie i sam Ci bledy poprawil :)
    Jesli zas chodzi o kase - jesli sie sprawdzisz nie bedziesz mial
    zle - srednio zarabia sie 1500-2000 netto + prowizja(w sumie okolo 3000),
    gdy
    zlapiesz dobra firme zarobisz duzo wiecej. Oczywiscie masz auto, telefon,
    swiadczenia - czasem nawet laptopa.

    Chyba .... ze dosales propozycje pracy w sieci Idea od jakiegos
    AP a nie samego PTK - jesli tak to zarobisz tyle ile sprzedasz
    ale to juz inna bajka.

    Pozdrawiam
    Krzysio

  • 8. Data: 2002-11-08 16:40:10
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Thu, 31 Oct 2002 08:26:33 +0100, "Fojcik"
    <f...@u...box43.gnet.pl> wrote:

    >Jesli faktycznie dostales propozycje o samego PTK, co mnie
    >nie zdziwi, bo rotacja na tych stanowiskach w PTK jest wielka.

    Mój kolega pracuje jako rep w Centku jakieś półtora roku.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa