PracaGrupypl.praca.dyskusje › Witam- praca jako kierowca wyjazdy za granice ew. praca za granica

  • 1. Data: 2002-10-30 19:40:40
    Temat: Witam- praca jako kierowca wyjazdy za granice ew. praca za granica
    Od: "Tomasz Senda" <t...@p...wp.pl>

    Witam
    Mam pytanko czy majac prawojazdy c i c+e oraz świadectwo kwalifikacji oraz
    paszport oczywiscie, moge pracowac jako kierowca w transporcie
    miedzynarodowym, jezeli nie to co jeszcze jest potrzebne. Oraz czy takie
    prawojazdy umozliwia prace za granica w zawodzie kierowcy czy sa potrzebne
    jakies inne papiery.Nie wiem moze jakies prawojazdy miedzynarodowe, unii
    europejskiej etc.
    Za odpowiedzi z góry dzieki.
    Robert