PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zapraszają mnie na rozmowe rekrutacyjna do Czech

  • 11. Data: 2005-04-25 19:37:54
    Temat: Re: Zapraszają mnie na rozmowe rekrutacyjna do Czech
    Od: "Deni" <d...@w...pl>

    Jedz. Warto! :-)
    Obiecac nie moge, ale moja kolezanka dokladnie tak dostala prace w Pradze.
    Wynegocjowala tylko inna godzine spotkania- nie 8 tylko 10 :-) W ciagu
    trzech dni od rozmowy zadzwonili, ze ja chca.

    Pozdrawiam
    Deni

  • 12. Data: 2005-04-25 21:12:10
    Od: "bartekg" <S...@o...pl>

    > Gdzie skladales aplikacje ?

    Aplikacje składałem w Manpower, praca jest w Brnie.
    Napisze jaki był rezultat w piątek jak będzie juz po wszystkim

  • 13. Data: 2005-04-25 22:26:04
    Temat: Re: Bartek
    Od: "Met-Greg" <g...@g...pl>

    > no i maja jeszcze parę takich idiomów co lepiej po polsku nie wypowiadać
    bo
    > po czesku to okropne obelgi wychodzą :-))

    więc nie SZUKAJ mieszkania a tym bardziej policji :) i nie MIESZKAJ :)

    metgreg

  • 14. Data: 2005-04-28 22:26:14
    Od: "bartekg" <S...@o...pl>

    Jakie jest prawdopodobienstwo doatania
    > takiej pracy, dodam ze jest swieżo upieczoem inżynierem, co oczywiscie
    > zaznaczylem w cv i powiedzialem w rozmowie. Czy firmy z zagranicy sciagaja
    > pracownika tylko po to by sobie go poogladac z ciekawosci i mowia ze praca
    > by byla od maja??

    Pozdrawiam was rodacy!!!
    Własnie dzis wróciłem z Brna z podpisanym kontraktem 2-letnim.
    Praca w firmie IBM, jest jednak możlwia nawet zagranicą.
    Dodam, że nie miałem za dużego doświadczenia w branży IT a nie jeden z was
    pewnie ma większą wiedze od mojej, a jednak warto było sprobowac.
    Niektorzy z was pisali ze ludzie ktorzy do was dzwonili slabo mowli po
    angielsku. Sadze ze nie byl to dobry argument, ktory powinien zniechęcic do
    sprobowania poniewaz tak jak podejrzewałem, byly to zwykle sekretarki ktore
    mialy za zadanie TYLKO I WYLACZNIE poinformowac was o przybyciu na
    spotkanie.
    Dostalem 2-letni kontrakt, z pensją o jakiej w Polsce nawet bym nie marzyl,
    wielkiej mozliwosci awansu, pieknym pakietem socjalnym itp.
    Jedyne co trzeba bylo zrobic to uwierzyc w siebie i przejsc niezbyt trudne
    testy. Na 15 czechów było nas 2 Polaków i obydowje podpisalismy kontrakty.
    Więc na przyszlosc daje radę dla niezdecydowaych "WARTO PRÓBOWAĆ"!!!!

  • 15. Data: 2005-04-29 16:10:15
    Od: "J&B" <j...@w...pl>

    gratulacje

  • 16. Data: 2005-04-29 17:57:42
    Od: "Łukasz W." <w...@i...pl>

    > Więc na przyszlosc daje radę dla niezdecydowaych "WARTO PRÓBOWAĆ"!!!!

    szczere gratulacje !!
    jeśli można wiedzieć co na takim teście było z grubsza/jaką posadę dostałes
    ???

    Ł.W.

  • 17. Data: 2005-05-01 06:46:52
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    bartekg <S...@o...pl> wrote:

    > Dostalem 2-letni kontrakt, z pensją o jakiej w Polsce nawet bym nie marzyl,
    > wielkiej mozliwosci awansu, pieknym pakietem socjalnym itp.

    Hmmm. Coś się Czechom odmieniło nagle?
    Bo ostatnio mieli pensje maksymalne na poziomie 5-6k...
    W IT oczywiście, a jakże.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based