PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zapraszają mnie na rozmowe rekrutacyjna do Czech

  • 1. Data: 2005-04-24 20:49:45
    Temat: Zapraszają mnie na rozmowe rekrutacyjna do Czech
    Od: "bartekg" <S...@o...pl>

    WItam.
    Posłałem moje cv do jednej z firm rekrutacyjnych (chyba najwieksza na
    świecie ) na jakies stanowisko, na drugi dzien babka zadzowniła, ze jest
    praca w Czechach dla mnie w jednej z najwiekszych firm informatcyznych bo
    potrzebuja okolo 100 ludzi. Na drugi dzien zadzwonili z tej firmy
    rekrutacyjnej z czech i zaprosili mnie na rozmowe na 8 rano. Musze jechac
    okolo 300km ale to nie problem.
    Zastanawiam sie jak sie przygotowac do takiej rozmowy. Bo babka wstepnie ze
    mna porozmawiala przez tel i pytala sie kiedy moge przyjechac na rozmowe i
    zaczac pracowac. Bo praca by miala byc od maja. Przegladalem strone mojego
    pracowawcy i faktycznie poszukuje na swoich stronach internetowych tego typu
    ludzi co mi przyslano aplikacje. Jakie jest prawdopodobienstwo doatania
    takiej pracy, dodam ze jest swieżo upieczoem inżynierem, co oczywiscie
    zaznaczylem w cv i powiedzialem w rozmowie. Czy firmy z zagranicy sciagaja
    pracownika tylko po to by sobie go poogladac z ciekawosci i mowia ze praca
    by byla od maja??

  • 2. Data: 2005-04-24 20:59:53
    Od: "YamUasica" <s...@T...net.pl>

    a po jakiemu rozmawialiscie? bo chyba nie po angielsku...

    pewnie dzwonili do ciebie zeby sie posmiac z polskiego - dla nich przeciez
    to taki smieszny jezyk

    --
    pozdrawiam
    yam

    i Ty możesz pomóc: www.pawel.net.pl

    s i d [ n a ] s i d . n e t . p l
    skype: ianconnor

  • 3. Data: 2005-04-24 21:28:01
    Od: "Yoahim" <y...@g...pl>

    bartekg <S...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > praca w Czechach dla mnie w jednej z najwiekszych firm informatcyznych bo

    Pani która do mnie z Czech dzwoniła, przypuszcalnie w sprawie tej samej
    pracy, mówiła tak słabo po angielsku, że miala trudności z budowaniem
    najprostrzych zdań.

  • 4. Data: 2005-04-24 21:30:54
    Od: "Wro" <w...@p...fm>

    Przejechac sie 300 km tez fajnie :)

  • 5. Data: 2005-04-24 21:34:56
    Od: "bartekg" <S...@o...pl>

    >a po jakiemu rozmawialiscie? bo chyba nie po angielsku...

    Wlasnie w tym jezyku rozmwialismy, bo w wymaganiach byl ten jezyk. Wiec
    pewnie byl to pierwszy sprawdzian

  • 6. Data: 2005-04-24 22:16:34
    Od: "Xoxol" <x...@g...pl>

    Gdzie skladales aplikacje ?

  • 7. Data: 2005-04-24 23:21:03
    Od: "Łukasz W." <w...@i...pl>

    > zaznaczylem w cv i powiedzialem w rozmowie. Czy firmy z zagranicy sciagaja
    > pracownika tylko po to by sobie go poogladac z ciekawosci i mowia ze praca
    > by byla od maja??

    można wiedziec gdzie skladałeś apliakcje ?

    pozdr
    Ł.W.

  • 8. Data: 2005-04-25 13:59:43
    Od: ar <a...@...stopce>

    bartekg napisał(a):
> [...]
    > praca w Czechach dla mnie w jednej z najwiekszych firm informatcyznych bo
    > potrzebuja okolo 100 ludzi. Na drugi dzien zadzwonili z tej firmy
    jeżeli jest to w pradze to może to ta sama firma do której też talents
    technology poszukuje. AFAIK rozmowy już były w zeszłym tygodniu ale spróbuj

    P. Arek

  • 9. Data: 2005-04-25 14:48:51
    Temat: Bartek
    Od: "Yoahim" <y...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Już wczoraj Ci odpowiedziałem,ale coś się z ta pocztą gazety pieprzy. Wyślę
    jeszcze raz z konta na wp.

  • 10. Data: 2005-04-25 15:56:16
    Temat: Re: Bartek
    Od: "J&B" <j...@w...pl>

    jedź Czechy to piękny kraj i ludzie spokojni, no i piwko najlepsze pod
    słońcem.Czeszki też niczego sobie ;-)) A po czesku bedziesz mówił ze
    zrozumieniem po pół roku ;-)) To taki śpiewny jezyk ;-))
    terminator = elektroniczny mordulec
    batman = nietoperek
    świeży = czerstwy
    no i maja jeszcze parę takich idiomów co lepiej po polsku nie wypowiadać bo
    po czesku to okropne obelgi wychodzą :-))

    zdrowaśki