PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypadek w pracy

  • 1. Data: 2005-04-24 19:05:45
    Temat: wypadek w pracy
    Od: "Szacho" <s...@W...pl>

    Mój wujek miał w sobotę wypadek w pracy tzn spadł na budowie
    z czwartego piętra, na szczęście nic poważnego mu się nie stało
    (mam taka nadzieje, bo przy upadkach nigdy nic nie wiadomo).
    Z tego co wiem właściciel oszczędza na czym tylko można
    również na pracownikach podejrzewam że nawet nie ma umowy
    o prace(tzn jakąś ma tylko nie wiem dokładnie czy o prace czy zlecenie.
    Mój wujek chce iść do pracy w poniedziałek bo boi się aby właściciel
    go nie zwolnił. Moje pytanie do Was co w takiej sytuacji powinien
    zrobić (jest oczywiste że nie może iść do pracy).

    --
    szacho

  • 2. Data: 2005-04-24 19:18:06
    Temat: Re: wypadek w pracy
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Mój wujek chce i?ć do pracy w poniedziałek bo boi się aby wła?ciciel
    > go nie zwolnił. Moje pytanie do Was co w takiej sytuacji powinien
    > zrobić (jest oczywiste że nie może i?ć do pracy).

    W koncu cos mu sie stalo czy nie?
    Byl lekarz ? Policja ?
    Czy gdziekolwiek jest opisane, ze miał wypadek ?

    A w koncu jak mozna zwolnic kogos kto nie ma umowy ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-04-24 19:34:37
    Od: "Bartek" <b...@i...net.pl>

    jesli ma umowe i ma skadki oplacane - to z tego co wiem - wystarczy zglosic
    sie do ubezpieczyciela - tam powiedza co dalej, pewnie jakas komisja,
    ppewnie oswiadczenia swiadkow.- uszczerbek i wyplata odszkodowania,
    pracodawca moze odpowiedziec ale za naruszenie zasad BHP itp, no chybaze byl
    pod wplywem alkoholu, to dupa blada,
    pzd Bartek

  • 4. Data: 2005-04-24 19:53:29
    Od: "Szacho" <s...@W...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" napisał w wiadomości

    > W koncu cos mu sie stalo czy nie?
    > Byl lekarz ? Policja ?
    > Czy gdziekolwiek jest opisane, ze miał wypadek ?
    >
    > A w koncu jak mozna zwolnic kogos kto nie ma umowy ?

    Zabrała go karetka, był w szpitalu, na pewno nie był pod wpływem alkoholu,
    więcej szczegółów narazie, nie znam ponieważ ja mieszkam w innym mieście,
    głównie chodzi mi o to aby wszystkiego przypilnować, no i najważniejsze aby
    nic mu się nie stało. Umowę ma ale nie wiem jaką: zlecenie czy o prace. Z
    tego co wiem jest już w domu, i dobrze się czuje tzn. tak przypuszczam, ale
    jak już wspomniałem nie można powiedzieć na 100% że nic się stało
    szczególnie że był to upadek z czwartego piętra.

    --
    szacho