PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak sie zalatwia zaswiadczenie o nie karalosnosci?

  • 1. Data: 2005-04-24 17:42:11
    Temat: Jak sie zalatwia zaswiadczenie o nie karalosnosci?
    Od: "RaVal" <n...@n...nic>

    Witam
    Czy ktos mi moze powiedziec co i jak odnosnie zasiwadczenia o nie karalnoasc
    ?( gdzie to sie zalatwia... ) ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-04-24 17:49:41
    Od: "Monika Strojna" <m...@o...pl>

    no właśnie, nie wiem jak się to załatwia ale też mnie to bardzi interesuje

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-04-24 17:53:31
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    http://www.ms.gov.pl/krk/krk.shtml

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 4. Data: 2005-04-24 18:35:59
    Od: "Bartek" <b...@i...net.pl>

    idziesz do Sądu rejonowego i prosisz o druczek panią w sekretariacie -
    znaczki skarbowe za nie pamietam jaka kwote i wypisuja (trzeba chyba czekac
    za tym)
    pzd Bartek

  • 5. Data: 2005-04-24 18:36:52
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    RaVal napisał(a):
    > Witam
    > Czy ktos mi moze powiedziec co i jak odnosnie zasiwadczenia o nie karalnoasc
    > ?( gdzie to sie zalatwia... ) ?
    > Pozdrawiam

    Szukasz na Googlach właściwego dla siebie Punktu Informacyjnego
    Krajowego Rejestru Karnego przy Sądzie Okręgowym w.............. ul.
    Wypisujesz na miejscu "zapytanie o udzielenie informacji o osobie"
    kupujesz znaczek skarbowy za 50 zł.
    Urzędnik sprawdza w komputerku czy delikwent figuruje czy nie
    przybija pieczątkę i wychodzisz z papierem w ręce. I na tym koniec.
    Przerabiałam to wiem.
    Wwa

  • 6. Data: 2005-04-24 20:31:41
    Od: "Xoxol" <x...@g...pl>

> [...]
    > Urzędnik sprawdza w komputerku czy delikwent figuruje czy nie
    > przybija pieczątkę i wychodzisz z papierem w ręce. I na tym koniec.

    Ile trwa wyrobienie zaswiadczenia ?

  • 7. Data: 2005-04-24 20:32:34
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    >jaka kwote
    50,-

    >i wypisuja (trzeba chyba czekac > za tym)
    5 minut

    RM

  • 8. Data: 2005-04-24 21:11:13
    Od: Agnieszka Niemczyk <a...@i...pl>

    Xoxol napisał(a):

    > Ile trwa wyrobienie zaswiadczenia ?

    Do 14 dni (coś koło tego). Sami wyznaczają termin odbioru w którym
    trzeba się zgłosić po odbiór.
    Pzdr.

  • 9. Data: 2005-04-24 21:46:37
    Od: "Xoxol" <x...@g...pl>

    > Do 14 dni (coś koło tego). Sami wyznaczają termin odbioru w którym
    > trzeba się zgłosić po odbiór.
    > Pzdr.

    Jakie dokumenty trzeba miec ze soba ?

  • 10. Data: 2005-04-25 03:47:42
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Xoxol napisał(a):

    > Ile trwa wyrobienie zaswiadczenia ?

    Wrocław - od wejścia do wyjścia jakieś 15 minut.
    Oczywiście trzeba mieć dowód osobisty.