PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zabezpieczenie pensji

  • 41. Data: 2006-06-16 21:13:28
    Temat: Re: Zabezpieczenie pensji
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:qu5692p34tckv6l73rfqrlm1dv2c0ldhah@4ax.com Bremse
    <bremse{usun.to}@wp.pl> pisze:

    > A jakie to ja konkrety mogę Ci zapodać?
    No właśnie - jakie?

    > O tym, że zamiast siedzieć i narzekać że system jest "be", wypadałoby
    > chociaż wejść na http://isip.sejm.gov.pl
    Wprawdzie trochę się obawiam takich agresywnych posunięć, ale chyba spróbuję
    wejść. ;)

    > Że każda matka kocha swoje dzieci?
    No nie całkiem... ;)

    Jotte

  • 42. Data: 2006-06-16 21:40:05
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    glosnetu napisał(a):

    [...]

    > A czy przypadkiem spadek stopy procentowej nie decyduje o wzroscie
    > sklonnosci do inwestowania oszczednosci i odwrotnie, a wiecej
    > inwestorow = hossa (wiekszy popyt)?

    Spadek stóp procentowych powoduje, że jesteśmy skłonni inwestować w bardziej
    ryzykowne instrumenty (m. in. FA, czy giełda). Wzrost powoduje, że więcej
    pieniędzy trzymamy na instrumentach bezpiecznych (bo są wtedy wyżej
    oprocentowane). Przynajmniej mnie tak uczyli. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 43. Data: 2006-06-16 22:59:33
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Wojciech Bańcer napisał(a):
> [...]
    > pieniędzy trzymamy na instrumentach bezpiecznych (bo są wtedy wyżej
    > oprocentowane). Przynajmniej mnie tak uczyli. :)

    a co wg Ciebie napisalem?

    --

    glos

  • 44. Data: 2006-06-16 23:07:32
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    glosnetu napisał(a):

    > a co wg Ciebie napisalem?

    Coś o skłonności do inwestowania oszczędności. Tylko nie bardzo określiłeś
    instrumenty, więc pozwoliłem sobie to dodać. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl