PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZNAM POLSKI, ANGIELSKI i ARABSKI.

  • 11. Data: 2006-04-01 08:27:09
    Temat: Re: ZNAM POLSKI, ANGIELSKI i ARABSKI.
    Od: jerry <...@x...pl>

    > Jak widac raczej z praca niemam klopotu, ale ciekaw jestem co Wy byscie
    > zrobili w mojej sytuacji, gdzie byscie szukali pracy TAK aby
    > wykorzystac w/w atutu w 100%?

    Handlowiec.
    Jeżeli znasz się trochę na teleinformatyce to polecam branżę IT -
    wysokie prowizje. Oczywiście jeżeli dana firma działa na rynkach
    bliskiego wschodu. Tutaj nasuwa mi się od razu ComArch z Krakowa.
    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 12. Data: 2006-04-01 09:42:34
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    Użytkownik "jerry" <...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prowizje. Oczywiście jeżeli dana firma działa na rynkach bliskiego
    > wschodu. Tutaj nasuwa mi się od razu ComArch z Krakowa.

    ale czytales,ze branza informatyczna to dla niego "TO NIE JEST TO".:-)

    --
    pozdrawiam,
    exit

  • 13. Data: 2006-04-03 13:23:18
    Od: y...@o...pl

    A czy firma ComArch handluje z krajami bliskiego wschodu?

    Jezeli tak to kto tam jest odpowiedzialny za ta dzialke w tej firmie?

    Yousif

  • 14. Data: 2006-04-03 16:27:31
    Od: jerry <...@x...pl>

    y...@o...pl napisał(a):
    > A czy firma ComArch handluje z krajami bliskiego wschodu?
    >
    > Jezeli tak to kto tam jest odpowiedzialny za ta dzialke w tej firmie?

    Mają wdrożenia m.in. w Iranie.

    Zawsze możesz wysłać CV w którym położysz nacisk na znajomość języka
    oraz kultury arabskiej, oraz określisz swoje doświadczenie w branży IT.
    http://www.comarch.pl/pl/Career/Recruitment+Form/

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 15. Data: 2006-04-03 16:38:51
    Od: Arkadiusz Dymek <n...@b...pl>

    jerry wrote:
> [...]
    >
    > Zawsze możesz wysłać CV w którym położysz nacisk na znajomość języka
    > oraz kultury arabskiej, oraz określisz swoje doświadczenie w branży IT.

    W Iranie to akurat arabski średnio przydatny jest...

    pzdr,
    Arkadesh

  • 16. Data: 2006-04-04 12:01:23
    Od: y...@o...pl

    Hmmm.. no calkiem ciekawe, ale jest maly problem, ja nieznam
    "Perskiego" ;).

    Daj moze kontak mailowy czy tez wyslij mi maila, to pogadamy poza forum
    ;).

    Yousif

  • 17. Data: 2006-06-02 17:23:37
    Od: Katha <k...@T...poczta.onet.pl>

    Arkadiusz Dymek napisał(a):

    > W Iranie to akurat arabski średnio przydatny jest...
    >
    > pzdr,
    > Arkadesh

    hehehehe

    --

    Katha
    -------------------------------------

  • 18. Data: 2006-06-03 13:29:43
    Od: "Gello" <g...@g...pl>

    > hehehehe
    nie ma co sie smiac... tam akurat perski jest jezykiem oficjalnym

    G.

  • 19. Data: 2006-06-27 08:19:17
    Od: joahim <w...@o...atosewytnij.pl>

    y...@o...pl wrote:
> [...]
    > "Perskiego" ;).
    >
    > Daj moze kontak mailowy czy tez wyslij mi maila, to pogadamy poza forum

    A może byś popytał w ambasadach? Poszukał izb handlowych
    związanych z krajami o których pisałeś?

    joahim

    --
    U nas, wajchowych różne rzeczy