PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie zmieniajace - PROSZE O POMOC › Wypowiedzenie zmieniajace - PROSZE O POMOC
    From: "Yaro" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wypowiedzenie zmieniajace - PROSZE O POMOC
    Date: Fri, 16 Jan 2004 19:06:58 +0000 (UTC)

    Sytuacja wyglada tak:
    pracuje w firmie, ktora miala w jednym miescie 3 oddzialy. Jeden z nich, w
    ktorym pracowalem jako informatyk zlikwidowali z dniem 1 stycznia, a
    dokladnie polaczony z drugim. Dzisiaj zaproponowano mi, ze w zwiazku z tym,ze
    tam juz jest informatyk, moge pracowac jako Analityk, czyli robic
    zestawienia, analizy, grzebac w bazach i wyciagac odpowiednie dane.
    Pracuje juz kilka lat w tej firmie. Srednio mi odpowiada mi zaproponowane
    stanowisko.
    Beda musieli mi dac wypowiedzenie zmieniajace? Czyli bede musial
    zdecydowac,czy podpisze nowa umowe czy odmówie jej podpisania jak rozumiem.
    Czy jeśli nie zgodze sie na nowe warunki to wypowiedzenie bedzie z winy
    pracodawcy i dostane odprawe ?
    W koncu zlikwidowali moje stanowisko i proponuja mi zupelnie inne, lekko
    zwiazane tylko z informatyką. Kwalifikacje mam zupelnie inne, wyzsze
    wyksztalcenie informatyczne + troche kursow porobionych.

    CZY DOSTANE ODPRAWE W RAZIE NIE PRZYJECIA NOWYCH WARUNKÓW?

    PS. Układ zbiorowy gwarantuje nam, ze jesli wypowiedzenie bedzie z winy
    pracodawcy, nalezy nam sie odprawa zgodnie z przepisami prawa.

    BARDZO PROSZE O POMOC.