PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie umowy o prac

  • 1. Data: 2004-10-17 15:31:32
    Temat: Wypowiedzenie umowy o prac
    Od: "Zbyrak" <z...@w...pl>

    Witam,
    Być może będę musiał rozwiązać umowę o pracę (jestem pracownikiem)..... Czy
    ktoś może napisać jak powinno "wyglądać" pisemne wypowiedzenie umowy o
    pracę. Proszę o przykład (tekst takiego wypowiedzenia).

    Dziękuję,
    Zbyrak

  • 2. Data: 2004-10-17 18:47:27
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o prac
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 17 Oct 2004 17:31:32 +0200, "Zbyrak" <z...@w...pl> wrote:

    >Być może będę musiał rozwiązać umowę o pracę (jestem pracownikiem)..... Czy
    >ktoś może napisać jak powinno "wyglądać" pisemne wypowiedzenie umowy o
    >pracę. Proszę o przykład (tekst takiego wypowiedzenia).
    Sprobuj sam napisac a ktos Ci moze skoryguje.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 3. Data: 2004-10-17 19:48:18
    Od: cherokee <c...@a...able.pl>

    WAM wrote:

> [...]

    "Prosze o rozwiązanie umowy o prace z dnia..... (na przykład) na mocy
    porozumienia stron z dniem.....

    Z powazaniem"

    pozdr

    cherokee

  • 4. Data: 2004-10-17 20:36:24
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 17 Oct 2004 21:48:18 +0200, cherokee
    <c...@a...able.pl> zakodował:

    >"Prosze o rozwiązanie umowy o prace z dnia..... (na przykład) na mocy
    >porozumienia stron z dniem.....
    >
    >Z powazaniem"

    Ani "proszę" ani "porozumienia stron"

    "Wypowiadam umowę o pracę zawartą dnia, pomiędzy z zachowaniem
    ustawowego okresu wypowiedznia"
    Nagłówek i podpis jak w zwykłym liście (żeby było wiadomo kto, kiedy,
    gdzie). I oczywiście podpis i miejsce na to, żeby pracodawca na kopii
    wpisał "wpłynęło dnia, " i podpisał.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 5. Data: 2004-10-18 14:07:26
    Od: cherokee <c...@a...able.pl>

    Kaizen wrote:

    > Ani "proszę"
    To co - "macie mi roziązac umowę o prace, bo jak nie to w ryj?"

    >ani "porozumienia stron"

    Tu było "na przykład", jakbys nie doczytał.

    pozdr

    cherokee

  • 6. Data: 2004-10-18 15:34:09
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 18 Oct 2004 16:07:26 +0200, cherokee
    <c...@a...able.pl> zakodował:

    >To co - "macie mi roziązac umowę o prace, bo jak nie to w ryj?"

    Podałem "co".

    >Tu było "na przykład", jakbys nie doczytał.

    Jakbyś nie doczytał, to pytanie było o wypowiedzenie, a nie o
    porozumienie (a to 2 różne tryby rozwiązania umowy).

  • 7. Data: 2004-10-18 16:40:14
    Od: "Zbyrak" <z...@w...pl>

> [...]
    > GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded
    > If you cannot make sth good, make it looking good. - Bill Gates

    Dzięki bardzo (raczej wygra wersja Kaizen'a, choć bardziej grzecznościowa
    będzie-więc cherokee też ma swój udział... :))

    Pozdrawiam,
    Zbyrak