PracaGrupypl.praca.dyskusje › Agencja Pracy Tymczasowej, umowa zlecenie a koniec roku???

  • 1. Data: 2004-10-17 00:36:12
    Temat: Agencja Pracy Tymczasowej, umowa zlecenie a koniec roku???
    Od: "Domelski" <d...@w...pl>

    Witam,
    Jestem zatrudniony w duzej firmie przez agencje pracy na umowe zlecenie.
    Pracuje tam juz ponad dwa lata.
    Slyszalem, ze gdy jest sie zatrudnionym przez agencje to mozna pracowac max.
    12miesiecy/36miesiecy.
    Czy to sie tez dotyczy osob zatrudnionych na umowe zlecenie??

    Pozdrawiam,
    DDD

  • 2. Data: 2004-10-17 22:09:50
    Od: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Sun, 17 Oct 2004 02:36:12 +0200, gdy "Domelski"
    <d...@w...pl> napisał:

> [...]
    >12miesiecy/36miesiecy.
    >Czy to sie tez dotyczy osob zatrudnionych na umowe zlecenie??

    Ograniczenie dotyczy tylko zatrudnionych na umowe o prace tymczasową.

    A co to jest za agencja? Przynajmniej w teorii ostatnia ustawa mocno
    ograniczyla stosowanie umow cywilno-prawnych...

    r.