PracaGrupypl.praca.dyskusje › druga praca...

  • 1. Data: 2004-10-17 10:29:52
    Temat: druga praca...
    Od: "Damian" <d...@o...pl>

    Witam!
    Jestem zatrudniony na pełen etat i mam możliwość podjęcia drugiej pracy na
    pół etatu pracy. Chciałbym się dowiedzieć jak to jest w takim przypadku z
    ZUSem i resztą świadczeń. Jednym słowem ILE mój nowy pracodawca bedzie
    zobowiązany zapłacić za mnie urzędom. Nie licząc oczywiście mojego
    wynagrodzenia (najniższe możliwe za pół etatu).
    Dziękuję i pozdrawiam, Damian

  • 2. Data: 2004-10-17 11:31:27
    Temat: Re: druga praca...
    Od: "jolmira" <j...@o...pl>

    Wszystko zależy od tego jak będziesz tam zatrudniony na te pół etatu.
    Jeśli na umowę o pracę to niestety ale oprócz płacy brutto (zus i podatki do
    US w tym) to płatnik (pracodawca)jeszcze musi odprowadzic za Ciebie składki
    do ZUS w wys. 17,23% + 2,45 Fundusz Pracy + 0,15% Fundusz Gwarantowanych
    Świadczeń Pracowniczych.