PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: regionalizacja zaroków?

  • 1. Data: 2005-07-15 07:28:59
    Temat: Re: regionalizacja zaroków?
    Od: "FotoHolic" <foto_sek@nie_ma_jak_spam.pl>

    Użytkownik "przemeq" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:1121401075.862754.253820@g47g2000cwa.googlegrou
    ps.com...

    > Hej,
    > Czy w naszym prawie jest jaki zapas robienia regionalizacji zaropków?
    > Oglnie chodzi mi czy dana osoba X moe w warszawie dostawać wiecej kasy
    > niż osba Y w lodzi na tych samych stanowiskach pracy@ Czy taki fakt
    > można gdzieś zgłosić lub kto w takiej sytuacji moze pomóc z
    > instytucji państwochych????

    Osobiscie nie znam, ale faktem jest, ze pelno jest na rynku wyzyskiwaczy.
    Byc moze wyjatkiem bedzie praca w przedsiebiortwie panstwowym, a dokladnie
    jego oddziale w innych rejonie kraju. Ale nie sadze, zeby proby "zmiany"
    tego stanu rzeczy zrobily wrazenie na kierownictwie - oprocz bardzo
    negatywnego.

    Natomiast chetnie poczynilbym kroki w celu przystosowania zarobkow do tych
    unijnych, bo ludzie czuja sie jak niewolnicy.
    Ci ktorzy zaczepili sie w Europie, raczej juz nie wroca do tego barlogu, bo
    po co?

    FotoHolic

  • 2. Data: 2005-07-15 07:42:01
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "FotoHolic" <foto_sek@nie_ma_jak_spam.pl> napisał w wiadomości

    > Natomiast chetnie poczynilbym kroki w celu przystosowania zarobkow do tych
    > unijnych, bo ludzie czuja sie jak niewolnicy.

    Mów za siebie.
    Nikt ci nie broni przystosowania swoich zarobków do tych unijnych.

    > Ci ktorzy zaczepili sie w Europie, raczej juz nie wroca do tego barlogu,
    bo
    > po co?

    Po to aby wydawać pieniądze?

    vertret

  • 3. Data: 2005-07-15 08:00:01
    Od: "FotoHolic" <foto_sek@nie_ma_jak_spam.pl>

    Użytkownik "vertret" <vertret@@@op.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "FotoHolic" <foto_sek@nie_ma_jak_spam.pl> napisał w wiadomości

    > Mów za siebie.
    > Nikt ci nie broni przystosowania swoich zarobków do tych unijnych.

    Widze, ze jestes jedna z osob, ktorej g**** zalezy na innych.
    Osobiscie nie mam problemow z zarobkami w przeciwienstwie do moich
    znajomych.
    Ale wiem juz, ze na Ciebie w tej kwestii raczej nie moge liczyc, nieprawdaz?

    Wg znanych mi opinii niekoniecznie.

    FotoHolic

  • 4. Data: 2005-07-15 08:16:19
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    > Widze, ze jestes jedna z osob, ktorej g**** zalezy na innych.

    Zgadza sie. A to coś złego?

    > Osobiscie nie mam problemow z zarobkami w przeciwienstwie do moich
    > znajomych.
    > Ale wiem juz, ze na Ciebie w tej kwestii raczej nie moge liczyc,
    nieprawdaz?

    Nie bardzo rozumiem w jaki sposób miałbyś na mnie liczyć?
    Mam ich zatrudnić czy dać im na DVD?

    vertret

  • 5. Data: 2005-07-15 08:47:18
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    Dnia 2005-07-15 10:16, vertret napisał(a) :
    > Użytkownik "FotoHolic" <foto_sek@nie_ma_jak_spam.pl> napisał w wiadomości
    > nieprawdaz?
    >
    > Nie bardzo rozumiem w jaki sposób miałbyś na mnie liczyć?
    > Mam ich zatrudnić czy dać im na DVD?

    No jak to w jaki sposób? Wybrać FotoHolica na prezydenta! Pamiętacie
    Nikosia Dyzmę?:

    "Gdy zostanę prezydentem, to przydzielę wszystkim rentę
    Zbudujemy jeszcze jeden nowy dom.
    Zbudujemy autostrady, polskie drogi i układy,
    Będzie praca dla was i dla waszych żon.

    Gdy zostanę prezydentem, to każdemu podam rękę.
    W trzy miesiące zbudujemy w Polsce raj
    I powrócą PeGeEry i furmanki i rowery.
    W kalendarzu będzie tylko miesiąc maj. "

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Dzisiaj człowiek gubi zęby, jutro zaś amerykański dentysta wstawia mu

  • 6. Data: 2005-07-16 16:51:39
    Od: "FotoHolic" <foto_sek@nie_ma_jak_spam.pl>

    Użytkownik "Mariusz 'BB' Trojanowski" <m...@a...in.sig> napisał w
    wiadomości news:db7t6n$5a8$1@inews.gazeta.pl...

    [...]

    > No jak to w jaki sposób? Wybrać FotoHolica na prezydenta! Pamiętacie
    > Nikosia Dyzmę?:

    Rozumiem zlosciwosci z Waszej strony, bo to w koncu Polska Ukochana jest,
    ale na prezydenta nie zamierzam kandydowac.
    Natomiast oprocz dyskutowania tutaj o ludziach majacych fajna prace,
    cieszacy sie nia i umiejacy wydawac kase, czytaja grupe takze Ci, ktorzy jej
    nie maja w ogole albo nie sa zadowoleni z dotychczasowej.
    Zreszta kazdy ma swoja droge do spelnienia siebie. Myle sie?

    FotoHolic

  • 7. Data: 2005-07-16 21:52:19
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    On 7/16/2005 6:51 PM, FotoHolic wrote:
> [...]
    >
    > Rozumiem zlosciwosci z Waszej strony, bo to w koncu Polska Ukochana jest,
    > ale na prezydenta nie zamierzam kandydowac.

    Szkoda, bez ironii. Prezydent, który potrafi korzystać z Usenetu to już
    byłby krok w dobrą stronę. Na razie tylko Wałęsa udzielał się na forum GW.

    > Natomiast oprocz dyskutowania tutaj o ludziach majacych fajna prace,

    Nie zauważyłem tu wielu takich dyskusji, ale też mam nadzieję, że będzie
    ich coraz więcej.

    > cieszacy sie nia i umiejacy wydawac kase, czytaja grupe takze Ci, ktorzy jej
    > nie maja w ogole albo nie sa zadowoleni z dotychczasowej.

    Oczywiście. Życzymy im jak najlepiej, ale to ich życie i praca i to
    przede wszystkim oni sami powinni sobie pomóc. Narzekanie nic nie da.

    > Zreszta kazdy ma swoja droge do spelnienia siebie. Myle sie?

    Jasne. A jak to się ma do tematu dyskusji, czyli postulatów odgórnej
    regulacji i ujednolicenia płac?

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Ja rozumiem, że się opłaciło - jak mi mówił siódmy pan rotmistrz -

  • 8. Data: 2005-07-16 23:24:52
    Od: "FotoHolic" <foto_sek@nie_ma_jak_spam.pl>

    Użytkownik "Mariusz 'BB' Trojanowski" <m...@a...in.sig> napisał w
    wiadomości news:dbbve9$4js$1@inews.gazeta.pl...

    [...]

> [...]
    > przede wszystkim oni sami powinni sobie pomóc. Narzekanie nic nie da.

    > Jasne. A jak to się ma do tematu dyskusji, czyli postulatów odgórnej

    Jak na ironie tylko ja nawiazalem do temat w pierwszej czesci pierwszego
    postu, co dalej utwierdza mnie w przekonaniu, ze trollowanie jest sposobem
    na nudzenie sie wielu osob, korzystajacych nawet w tak ciekawego medium
    jakim jest Internet.
    I zamiast nawzajem zmieniac tematy, udawadniac wyzszosc kapitalizmu nad
    komunizmem, wspolnie podyskutujemy zgodnie z tematami postow i nazwa grupy?

    F.

  • 9. Data: 2005-07-17 08:41:53
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

> [...]
    wiadomości news:dbbve9$4js$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie zauważyłem tu wielu takich dyskusji, ale też mam nadzieję, że będzie

    Otóż problem jest w tym, że osoby mające fajną pracę i dobrze w niej
    zarabiający robią to o czym tutaj sie ze wstrętem opowiada.
    Pracuja po prostu nie patrząc co chwila na zegarek i o zgrozo sprawia im to
    przyjemność.

    vertret

  • 10. Data: 2005-07-17 19:50:21
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    FotoHolic; <5d9dc$42d764d4$540ade43$17938@news.chello.pl> :

> [...]
    > jego oddziale w innych rejonie kraju. Ale nie sadze, zeby proby "zmiany"
    > tego stanu rzeczy zrobily wrazenie na kierownictwie - oprocz bardzo

    A ja znałem - duża ogólnopolska firma z wieloma oddziałami. Dane [o
    zarobkach wg województw] kupowali z GUSu. Może faktycznie trochę
    niesprawiedliwie, gdy ktoś robił sobie np. wyprawy po zakupy do W-wy,
    ale lokalnie to działało.

    Flyer