PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie: na co zwrócić uwagę ?

  • 11. Data: 2006-04-23 07:30:52
    Temat: Re: Wypowiedzenie: na co zwrócić uwagę ?
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    news:teal42thitupmhhdgc0qsj86sn7srjcjau@4ax.com...

    | Ale tracisz odprawę i trzymiesięczny zasiłek.
    | A pracodawca (czytaj kadry) dowie się o tym po podpisaniu umowy, a
    | pytanie i tak może zadać w trakcie rozmowy. IMO łatwiej wyjaśnić, że
    | były redukcje niż wytłumaczyć się z wypowiedzenia własnego.

    a gdzie w poscie jest mowa o likwidacji stanowiska pracy?

    --
    pozdrawiam,
    exit

  • 12. Data: 2006-04-23 07:59:12
    Od: studentos <s...@T...pl>

    23-04-2006, na pl.praca.dyskusje, exit napisał(a):

    > a gdzie w poscie jest mowa o likwidacji stanowiska pracy?

    Moja wina, że nie napisałem, ale takie będzie powód wpisany na
    wypowiedzeniu: "Reorganizacja i likwidacja stanowiska"
    studentos

  • 13. Data: 2006-04-23 08:08:48
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 23 Apr 2006 09:30:52 +0200, "exit"
    <josh11(antyspam)@wp.pl> zakodował:

    > a gdzie w poscie jest mowa o likwidacji stanowiska pracy?

    To podaj mi uzasadnienie wypowiedzenia, które nie zostało
    zakwestionowane przez pracownika (poza likwidacją stanowiska).
    Jak pracownik sam wypowie umowę, to nie ma po co iść do sądu (i często
    pracodawcy uprawiają taką propagandę jak Twoja, żeby skłonić
    pracownika do samodzielnego rozwiązania umowy - a robią to po to, żeby
    pozbawić szans pracownika w sądzie przy nieuzasadnionym rozwiązaniu
    umowy).
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 14. Data: 2006-04-23 10:58:19
    Od: studentos <s...@T...pl>

    23-04-2006, na pl.praca.dyskusje, Kaizen napisał(a):

    > gdy firma zatrudnia ponad 20 osób

    Czyli nie w moim przypadku: zatrudnienie mniejsze niż 20 osób.
    studentos

  • 15. Data: 2006-04-23 17:28:33
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

> [...]
    | pracownika do samodzielnego rozwiązania umowy - a robią to po to, żeby
    | pozbawić szans pracownika w sądzie przy nieuzasadnionym rozwiązaniu

    pisane bylo pod katem pracodawca albo ty.Nie byly podane parametry dotyczace
    likwidacji stanowiska.

    --
    pozdrawiam,
    exit

  • 16. Data: 2006-04-23 20:18:55
    Od: "Wielki Miś" <w...@m...pl>

    Użytkownik "studentos" <s...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ta sytuacja jest dla mnie zupełnie nowa a lektura archiwum grupy nie
    > rozjaśniła wszystkiego. Mam n.p. problem ze sformalizowaniem tej
    > "niepisanej umowy o wynagrodzeniu w okresie wypowiedzenia". Czy na
    > wypowiedzeniu ma się naleźć jakaś adnotacja o tym ? Albo co zrobić na
    > wypadek: Pracodawca mi mówi, że nie muszę przychodzić do pracy i w
    > pierwszy
    > dzień mojej "umówionej" nieobecności zwalnia mnie dyscyplinarnie za
    > bumelkę. Będę wdzięczny za sensowne rady z ewentualnymi paragrafami (jeśli
    > takowe muszą być zawarte w stosownych przypisach).

    Moja prosta rada: jeżeli czujesz, że będziesz zwolniony to idz na L4,
    przemyśl jakie rozwiązanie jest najlepsze dla Ciebie (bądź zwyczajnie
    egoistą). Ważne jest abyś trochę wypoczął, poszedł na badania. Proponuj
    zwolnienie jakieś maksymalnie 3 tygodniowe. Po przyjściu do pracy poproś o
    urlop wypoczynkowy. A co najważaniejsze to szukaj pracy.Nie przejmuj się
    pracodawcą dla niego najlepsze rozwiązanie to porozumienie stron.

  • 17. Data: 2006-04-24 11:48:22
    Od: studentos <s...@T...pl>

    22-04-2006, na pl.praca.dyskusje, studentos napisał(a):

    > Będę wdzięczny za sensowne rady

    Dziękuję bardzo wszystkim uczestnikom wątku !!
    studentos