PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie

  • 1. Data: 2004-08-26 10:28:15
    Temat: Wypowiedzenie
    Od: "SLaw" <s...@h...pl>

    Witam.

    Gdzie mozna znalezc (wiem ze google ale moze ktos juz szukal i ma pod reka)
    wzor wypowiedzenia umowy o prace lub zwolnienia za porozumieniem stron. Chce
    sie zwolnic ale nie wiem jak to zrobic bo to moj pierwszy raz ;) a chcailbym
    zrobic to jak najszybciej nowy pracodawca czeka ;)

    SLaw

  • 2. Data: 2004-08-26 12:36:04
    Temat: Re: Wypowiedzenie
    Od: "Marcin" <g...@o...pl>

    Użytkownik "SLaw" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    chcailbym
    > zrobic to jak najszybciej nowy pracodawca czeka ;)

    Uprzejmie prosze o rzowiązanie umowy o pracę za porozumieniem stron bez
    zachowania okresu wypowiedzenia w dniu takim a takim , do tego dnia prosze o
    pozwolenie na wykorzystanie urlopu wypoczynkowego od dnia bla bla.
    [teraz najważniejsze}
    Prośbę swoją motywuje tym, że .....tu musisz nawymyślać

    całuski
    wasz pracownik

    ;)

  • 3. Data: 2004-08-26 12:54:30
    Od: "SLaw" <s...@h...pl>

    > Prośbę swoją motywuje tym, że .....tu musisz nawymyślać

    A to jest niezbedne?????

  • 4. Data: 2004-08-26 13:00:00
    Od: "SLaw" <s...@h...pl>

    > Prośbę swoją motywuje tym, że .....tu musisz nawymyślać

    Nie moge np. napisac z przyczyn osobistych???? Generalnie to tu spoko bylo
    wszystko w nalezytym pozadku wiec nawet nie mam pojecia co moglbym tu
    napisac.

    SLaw

  • 5. Data: 2004-08-26 13:12:07
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bla. [teraz najważniejsze}
    > Prośbę swoją motywuje tym, że .....tu musisz nawymyślać

    Dodam, że jezeli nie chcesz uzyskać od pracodawcy czegoś ponad to, co daje
    Ci kodeks pracy i umowa (czyli np. nie chcesz skrócić terminu wypowiedzenia
    etc) to o nic nie musisz prosić. Po prostu piszesz: "Z dniem... wypowiadam
    umowę o pracę zawartą dnia... z zachowaniem okresu wypowiedzenia"
    Żadnych uzasadnień etc. nie masz obowiązku podawać.

    Sigurd

  • 6. Data: 2004-08-26 13:33:16
    Od: "SLaw" <s...@h...pl>

> [...]
    > umowę o pracę zawartą dnia... z zachowaniem okresu wypowiedzenia"
    > Żadnych uzasadnień etc. nie masz obowiązku podawać.

    Ja to bym chcial juz od jutra tu nie pracowac... a od poniedzialku zaczac
    gdzie indziej. Co sie stanie w wypadku kiedy przestane przychodzic bez
    uzasadnienia do pracy? Moge nie dostac czesci pensji czy cos w tym
    rodzaju??? W umowie nie ma takiej klauzuli. (chyba musze sprawdzic)

    SLaw

  • 7. Data: 2004-08-26 13:37:04
    Od: "SLaw" <s...@h...pl>

> [...]
    > uzasadnienia do pracy? Moge nie dostac czesci pensji czy cos w tym
    > rodzaju??? W umowie nie ma takiej klauzuli. (chyba musze sprawdzic)

    Dodam jeszcze (bo moze to jest istotne) ze jestem na umowie na 3 miesieczny
    okres probny

    SLaw

  • 8. Data: 2004-08-26 14:11:31
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > uzasadnienia do pracy? Moge nie dostac czesci pensji czy cos w tym
    > rodzaju??? W umowie nie ma takiej klauzuli. (chyba musze sprawdzic)

    Możesz dostać zwolnienie dyscyplinarne, będziesz to mial wpisane do
    swiadectwa pracy (czyli spaprane papiery). Pracodawca, jesli mu się będzie
    chciało, może próbowac dochodzić sądownie strat poniesionych przez niego z
    tytułu niewywiązania się przez Ciebie z umowy pracy.
    A poza tym - jest to postepowanie zwyczajnie nieprzyzwoite.

    Sigurd

  • 9. Data: 2004-08-26 14:42:07
    Od: "SLaw" <s...@h...pl>

> [...]
    > tytułu niewywiązania się przez Ciebie z umowy pracy.
    > A poza tym - jest to postepowanie zwyczajnie nieprzyzwoite.

    Rozumiem. Wiec cos takiego odpada, pozatym lepiej dobrze zyc z poprzednimi
    pracodawcami bo potem referencje moga byc zgubne.

    SLaw