PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie › Re: Wypowiedzenie
    From: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wypowiedzenie
    Date: Thu, 26 Aug 2004 16:11:31 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@host-ip189-217.crowley.pl

    Użytkownik "SLaw" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:cgkot3$jv6$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > wypowiedzenia
    > >

    > Ja to bym chcial juz od jutra tu nie pracowac... a od poniedzialku zaczac
    > gdzie indziej. Co sie stanie w wypadku kiedy przestane przychodzic bez
    > uzasadnienia do pracy? Moge nie dostac czesci pensji czy cos w tym
    > rodzaju??? W umowie nie ma takiej klauzuli. (chyba musze sprawdzic)

    Możesz dostać zwolnienie dyscyplinarne, będziesz to mial wpisane do
    swiadectwa pracy (czyli spaprane papiery). Pracodawca, jesli mu się będzie
    chciało, może próbowac dochodzić sądownie strat poniesionych przez niego z
    tytułu niewywiązania się przez Ciebie z umowy pracy.
    A poza tym - jest to postepowanie zwyczajnie nieprzyzwoite.

    Sigurd