PracaGrupypl.praca.dyskusje › mala statystyka ppo

  • 1. Data: 2004-08-26 12:12:59
    Temat: mala statystyka ppo
    Od: "alex" <p...@p...onet.pl>

    Mala statystyka dzialania PPO bez moderacji vs. PPO z "moderacja"

    W poniedzialek (23.08) pierwszy dzien moderacji (po przerwie). Na grupie
    pojawily sie 34 ogloszenia (do dzisiaj jest nie lepiej).

    Tydzien temu (16.08) w dniu BEZ MODERACJI ogloszen bylo dokladnie 100. Nietrudno
    obliczyc, ze 2/3 ogloszen wysylanych na grupe jest przechwytywane i odrzucane
    przez, delikatnie mowiac, zbyt ambitnego "moderatora".
    Nawet jesli zalozymy, ze 1/3 ogloszen przychodzacych na grupe to
    spam/zart/wyzycie sie itp. to jak widac moderatorzy straaasznie duzo przed nami
    chowaja...

    Do powyzszych danych komentarz jest chyba zbyteczny... Warto by jednak bylo aby
    moderatorzy zastanowili sie troche nad soba i tym co robia...

    pozdrawiam serdecznie,
    alex

  • 2. Data: 2004-08-26 12:27:26
    Temat: Re: mala statystyka ppo
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    > obliczyc, ze 2/3 ogloszen wysylanych na grupe jest przechwytywane i
    odrzucane
    > przez, delikatnie mowiac, zbyt ambitnego "moderatora".

    Odrzucane ? A może przesyłane do znajomych królika? :)

  • 3. Data: 2004-08-26 12:40:01
    Od: "alex" <p...@p...onet.pl>

    > odrzucane
    > >
    > Odrzucane ? A może przesyłane do znajomych królika? :)

    Mowiac szczerze tez mam takie podejrzenia ;-), ale nie chcialem wkladac kija w
    mrowisko, tym bardziej ze nie mam dowodow :/

    alex

  • 4. Data: 2004-08-26 13:04:28
    Od: "Leon" <a...@l...pl>

    Użytkownik "alex" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mowiac szczerze tez mam takie podejrzenia ;-), ale nie chcialem wkladac
    kija w
    > mrowisko, tym bardziej ze nie mam dowodow :/
    >
    > alex
    W zasadzie można iśc dalej tym wątkiem ala Lepper i towrzyć teorię spiskową
    :-) aczkolwiek cały czas gdzieś tam po głowie kołacze mi sie pytanie :
    Dla kogo została stworzona ta grupa ??
    Dla użytkowników ??
    Czy moderatorów ??
    Jak do tej pory, gdy mam w jakiś sposób jaskrawy obraz sprzed kilku dni ppo
    bez moderatora i stan obecny odpowiedź wydaje się prosta.
    Aczkolwiek wiem że to jest wielkie spłycanie problemu.Faktem jest że coś
    jest nie tak. No chyba że tak miało być i takie było założenie ppo to
    przepraszam. Bo nie ważne czy uda się zmienić zasady na ppo to i tak ważnym
    ogniwem będą moderatorzy a ich się nie zmieni żadnymymi regułkami.
    Ale prawdę mówiąc teraz ppo troche ma formę tygodnika juz prawie :-)

  • 5. Data: 2004-08-26 17:26:20
    Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl>

    "Leon" <a...@l...pl> wrote in message

> [...]
    spiskową
    > :-) aczkolwiek cały czas gdzieś tam po głowie kołacze mi sie pytanie :

    hmm osmielę się zauważyć iż większośc spamu tworzyli
    ci, którzy damagali się powrotu moderacji....

  • 6. Data: 2004-08-26 20:41:58
    Od: "Marcin Szczot" <p...@n...pl>

    alex wrote:

    > Mala statystyka dzialania PPO bez moderacji vs. PPO z "moderacja"

    [...]

    no to zrobice RFD, glosowanie i po sprawie