PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie...

  • 11. Data: 2004-03-26 13:25:53
    Temat: Re: Wypowiedzenie...
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-03-26 14:04, osoba przedstawiająca się jako "Daniel" napisała co
    następuje:

    > jezli moja obecnosc w pracy nie bedzie mozliwa gdyz jestem chory i
    > bede jeszcze długo na zwolnieniu to czy mogę wysłać taki list do firmy
    > czy choroba moze być argumentem do porozumienia ???
    >
    > A chcialem spytać czy podczas zwolnienia pracodawca nie moze mnie
    > zwolnić nawet jezli to jest umowa na czas okreslony na 6 miesiecy ?

    Tak w kwestii organizacyjnej.
    Nie musisz zadawać dwa razy tych samych pytań. To zaciemnia dyskusję.
    Jesli ktoś zechce zanegować lub uzupełnić istniejącą odpowiedź to da
    sobie radę ;)

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 12. Data: 2004-03-26 13:29:46
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-03-26 13:44, osoba przedstawiająca się jako "Daniel" napisała co
    następuje:

    > A jezli moja obecnosc w pracy nie bedzie mozliwa gdyz jestem chory i
    > bede jeszcze długo na zwolnieniu to czy mogę wysłać taki list do firmy
    > czy choroba moze być argumentem do porozumienia ???

    Możesz postawić sprawę jasno. Albo sie rozstajecie albo chorujesz do
    końca. W obu przypadkach ktoś Cię będzie musiał zastapić więc pracodawca
    pewnie przyjmie wariant pierwszy. Nikt raczej nie będzie trzymał na siłę
    pracownika, który nie chce pracować.

    _ _ _

  • 13. Data: 2004-03-26 16:01:33
    Od: Daniel <dpilat@(nospam)konto.pl>

    In article <c41b78$r03$5@opal.futuro.pl>, c...@t...cy says...
> [...]
    > końca. W obu przypadkach kto? Cię będzie musiał zastapić więc pracodawca

    > pewnie przyjmie wariant pierwszy. Nikt raczej nie będzie trzymał na siłę

    A czy swiadectwo otrzymam bez koniecznosci osobistego wstawienia ?

    Daniel

  • 14. Data: 2004-03-26 19:47:03
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-03-26 17:01, osoba przedstawiająca się jako "Daniel" napisała co
    następuje:

    > A czy swiadectwo otrzymam bez koniecznosci osobistego wstawienia ?

    Jeśli chorujesz możesz sobie zażyczyć poleconym do domciu.

    _ _ _

  • 15. Data: 2004-03-29 21:51:24
    Od: "Ania" <b...@p...onet.pl>

    Możewsz wypowiedzeić umowę o pracę na czas określony pod warunkiem, że
    przwidziano w tej umowie taką mozliwość. Wówczas wypowiadasz kiedy chcesz,
    nawet w trakcie choroby, jednak okres wypowiedzenia 2-tygodnie zawsze
    upłynie w sobotę.
    Użytkownik "Daniel" <dpilat@(nospam)konto.pl> napisał w wiadomości
    Pracuję w firmie na umowę na czas określony umiwa zaczeła się 12.01.2004
    i ma trwac do 12 lipca 2004 aktualnie jestem na zwolnieniu chorobowym i
    znalazłem lepszą pracę czy podczas zwolnienia chorobowego mogę wysłac
    wypowiedzenie umowy \?? jezeli tak to kiedy mam to zrobic

    Daniel

  • 16. Data: 2004-03-30 12:48:29
    Od: Daniel <dpilat@(nospam)konto.pl>

    In article <c4a5o5$hbs$1@news.onet.pl>, b...@p...onet.pl says...
> [...]
    > przwidziano w tej umowie tak? mozliwo?ć. Wówczas wypowiadasz kiedy chcesz,
    > nawet w trakcie choroby, jednak okres wypowiedzenia 2-tygodnie zawsze
    > upłynie w sobotę.
    > Użytkownik "Daniel" <dpilat@(nospam)konto.pl> napisał w wiadomo?ci
    > Pracuję w firmie na umowę na czas okre?lony umiwa zaczeła się 12.01.2004
    > i ma trwac do 12 lipca 2004 aktualnie jestem na zwolnieniu chorobowym i
    > znalazłem lepsz? pracę czy podczas zwolnienia chorobowego mogę wysłac
    > wypowiedzenie umowy \?? jezeli tak to kiedy mam to zrobic

    co znaczy ze upływa w sobote