PracaGrupypl.praca.dyskusje › odszkodowanie za okres wypowiedzenia

  • 1. Data: 2004-03-25 22:19:46
    Temat: odszkodowanie za okres wypowiedzenia
    Od: "katarzyna zaborowska" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jak dugo mam czekać na rozprawę w sądzie?
    Złożyłam pozew o odszkodowanie za okres wypowiedzenie tj. 1 miesiąc. Umowa
    rozwiązana z winy pracodawcy z powodu nie płacenia wynagrodzenia.Pozew
    złożyłam 20 stycznia i do dej pory żadnych wiadomości z sądu!
    Czy ktoś ma już taką sprawę za sobą? Będę wdzięczna za poradę!
    Kasia

  • 2. Data: 2004-03-25 22:36:23
    Temat: Re: odszkodowanie za okres wypowiedzenia
    Od: "Natka" <n...@p...onet.pl>

    > jak dugo mam czekać na rozprawę w sądzie?
    to zależy od sadu..

> [...]
    > złożyłam 20 stycznia i do dej pory żadnych wiadomości z sądu!
    > Czy ktoś ma już taką sprawę za sobą? Będę wdzięczna za poradę!
    ja złozyłam pozew o bezpodstawne zwolnienie i o przywrócenie do pracy, lub o
    odszkodowanie wysłałam do Pruszkowa( właściwosć miejscowa pracodawcy) na
    poczatku lutego i rozprawe mam za niepełny miesiąc.. ale dzwomiłam tam zeby
    się dowiedzieć czy wszystko jest ok bo długo nie buło wyznaczonego terminu
    rozprawy.. a kolezanka z mojej firmy też sie sadzi z naszym pracodawca i
    wysłała pozew niepełny tydzień po mnie a rozprawa jest wyznaczona na
    lipiec..
    Najlepiej jak zadzwonisz do sadu i sie spytasz..oni sa mili dla
    pracowników..;)
    pozdrawiam
    Natka