PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wymiar urlopu

  • 1. Data: 2006-09-01 12:23:52
    Temat: Wymiar urlopu
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Pracuje w firmie ochroniarskiej x na umowe na czas nieokreslony.
    za pare dni mi nie mi 2 lata pracy tam
    wykorzystalem w ciagu tych prawie dwoch lat 14 dni urlopu(i to wliczajac
    soboty i niedziel wiec wychodzi chyba 10 dni roboczych)
    Teraz tez bede mial 8 dni urlopu.

    I moje pytanie ile zostalo mi jeszcze dni urlopu a konkretnie :

    jak sie oblicza to godzinowo tzn ile godzin potraktowac za dzien urlopu bo
    pracuje tam w ten sposob ze mam sluzby 12, 9, i 6 godzinne.
    Czy zlicza sie wszytskie sluzby i ile sie mialo godzin i potem dzieli przez
    ilosc i wychodzi srednia ilosci godzin przypadajaca na dzien ?