PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Dell

  • 1. Data: 2006-09-01 09:39:41
    Temat: Praca w Dell
    Od: "Damiano" <d...@i...pl>

    Witam,

    podobno Dell będzie budował fabrykę w Łodzi. Czy ktoś ma może jakieś
    informacje na temat rozpoczęcia rekrutacji??

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2006-09-01 10:10:28
    Temat: Re: Praca w Dell
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Damiano napisał(a):
    > Witam,
    >
    > podobno Dell będzie budował fabrykę w Łodzi. Czy ktoś ma może jakieś
    > informacje na temat rozpoczęcia rekrutacji??

    Rekrutacji jeszcze nie ma (oficjalnie)
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33182,35772
    32.html

    cyt - "Przyszłe zarobki w fabryce Della są jeszcze tajemnicą, ale mają
    być porównywalne do tych w innych łódzkich zakładach: Gillette czy
    Bosch/Siemens (ok. 1,2-1,5 tys. zł na rękę). Dla porównania, pracownicy
    fabryki Della w Irlandii zarabiają 1,5-2,5 tys. euro netto."

    wiec raczje dell bedzie szukal "malp" do wytresowania w skladaniu
    pecetow niz "wysoko kwalifikowanych polskich absolwentow".

    --
    pzdr
    robbi

  • 3. Data: 2006-09-01 10:50:14
    Od: "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl>

    Użytkownik "robbi" <r...@n...frompoznan.com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > wiec raczje dell bedzie szukal "malp" do wytresowania w skladaniu pecetow
    > niz "wysoko kwalifikowanych polskich absolwentow".

    gdzieś się spotkałam z opinią, że porównując zarobki w Polsce i w Irlandii
    należy przyjąć że 1 PLN= 1 euro. Więc mniej więcej się zgadza.

    pozdr
    Asiek

  • 4. Data: 2006-09-01 10:59:17
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Asia Witek wrote:
    > Użytkownik "robbi" <r...@n...frompoznan.com> napisał w wiadomości

    > gdzieś się spotkałam z opinią, że porównując zarobki w Polsce i w Irlandii
    > należy przyjąć że 1 PLN= 1 euro. Więc mniej więcej się zgadza.

    Tylko przy najnizszych pensjach, gdzie wydajesz glownie na
    jedzenie/mieszkanie i podstawowe uslugi. Poczawszy od sredniej to juz
    nie jest prawdziwe, bo wydajesz czesc pieniedzy na rzeczy, ktore u nas
    kosztuja mniej wiecej tyle samo.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 5. Data: 2006-09-01 12:51:14
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Fri, 01 Sep 2006 12:59:17 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

> [...]
    > jedzenie/mieszkanie i podstawowe uslugi. Poczawszy od sredniej to juz
    > nie jest prawdziwe, bo wydajesz czesc pieniedzy na rzeczy, ktore u nas

    ciuchy, buty, komputery, sa nominalnie tansze niz w Polsce.
    Jedzenie to najwiekszy problem, bo porownywalne jakosciowo to stosunek 1-4
    ceny. Kazdy kto jadl w IRL "chleb" za 35 centow wie o co mi chodzi ;)

  • 6. Data: 2006-09-01 12:52:04
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Fri, 01 Sep 2006 12:10:28 +0200, robbi napisał(a):

> [...]
    > Bosch/Siemens (ok. 1,2-1,5 tys. zł na rękę). Dla porównania, pracownicy
    > fabryki Della w Irlandii zarabiają 1,5-2,5 tys. euro netto."

    brzmi powazniej w stosunku do 650 zl ktore proponuje LG

  • 7. Data: 2006-09-01 13:14:58
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    the_foe napisał(a):

    32.html

    > brzmi powazniej w stosunku do 650 zl ktore proponuje LG

    TIaaaa - a potem beda reporterzy sie dziwic ze nikt nie chce pracowac w
    tak swietnej firmie ...

    --
    pzdr
    robbi

  • 8. Data: 2006-09-01 22:56:56
    Od: "Przemek" <...@...com>

> [...]
    >
    > wiec raczje dell bedzie szukal "malp" do wytresowania w skladaniu pecetow
    > niz "wysoko kwalifikowanych polskich absolwentow".

    Beda robic to samo co w Irlandii - znajomy pracowal tam w zakladach Della ,
    zwykla monotonna praca na tasmie jak za czasow H. Forda (po kilku latach
    pracy dla wyrozniajacych
    sie pracownikow awans na technika) , jak ktos liczy na stanowiska przy
    projektowaniu or sth to raczej sie przeliczy :)
    Choc wlasciwie pewnie bedzie jedna roznica - w Polsce pewnie bedzie wszystko
    lepiej chronione bo z tego co opowiadal znajomy to niejednego polaka w
    Limerick zlapano
    na kradziezach podzespolow.

    pzdr