PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki elektryka

  • 1. Data: 2006-09-01 09:19:47
    Temat: zarobki elektryka
    Od: "elrych" <r...@w...pl>

    Puste
    Hej,mam pytanie ile zarabiają elektrycy w województwie dolnośląskim.

    Chodzi mi zarówno o elektryków na etacie w zakładach przemysłowych ,jak i w firmach
    budowlanych.

    elrych

  • 2. Data: 2006-09-01 14:23:28
    Temat: Re: zarobki elektryka
    Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl>

    Puste
    Użytkownik "elrych" nabaździuchał:

    >Hej,mam pytanie ile zarabiają elektrycy w województwie dolnośląskim.
    >Chodzi mi zarówno o elektryków na etacie w zakładach przemysłowych ,jak i w
    firmach >budowlanych.

    No, zapytanie niby prawidłowe, tylko czemu w HTML-u???

    P.

  • 3. Data: 2006-09-01 18:13:03
    Od: "elrych" <r...@w...pl>

    > No, zapytanie niby prawidłowe, tylko czemu w HTML-u???
    >
    > P.
    >
    > Hmmmmmmmmmmm, tak jakoś wylazło....................
    Sorrrryyy

  • 4. Data: 2006-09-01 21:06:22
    Temat: Odp: zarobki elektryka
    Od: "Paweł" <1...@v...pl>

    Użytkownik Pietrek <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ed9ft4$gec$...@n...news.tpi.pl...
    > Puste
    > Użytkownik "elrych" nabaździuchał:

    > firmach >budowlanych.
    >
    > No, zapytanie niby prawidłowe, tylko czemu w HTML-u???

    A ty jakims pilnowaczem stylów, tudziez formatów jesteś, ze zamiast na
    pytanie odpowiedziec to sie czepiasz ?
    Wydawało mi się,że grupa o pracy a nie html/txt