PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymiar urlopu › Re: Wymiar urlopu
    From: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wymiar urlopu
    Date: Mon, 14 Feb 2005 18:19:26 +0100

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia s...@p...onet.pl
    <s...@p...onet.pl> wystukał[a]:

    > Z Twojej wypowiedzi wynika ,że powinieneś mieć 26 dni urlopu a
    > dlaczego masz 20 dni bo:
    > - nie przedstawiłeś dyplomu ukończenia studiów a do 10 latniego
    > okresu ( nauka w techikum + praca ) brakuje Ci np. 2 miesiące i od
    > stycznia należy Ci się 20 dni urlopu a od marca już 26 dni ( urlop
    > wyrównawczy ). Jeżeli przedstawiłeś dyplom ukończenia studiów to w
    > zakładzie nie znają kp niech się zapoznają z art 154 i 155 kp.

    Ale przedstawienie dyplomu tu nic nie zmieni. Bo uczelnię ukończył w
    2004 roku co daje mu 8 lat stażu i wtedy do 10 lat brakowałoby mu 2
    lata (liczonych po ukończeniu studiów!) czyli tak do 2006 roku.
    U niego korzystniej byłoby liczyć technikum (5 lat) i pracy. Zależy w
    jakim miesiącu podjąłeś pracę w 1999 roku.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #