PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wymagania pracodawców w Niemczech.

  • 11. Data: 2002-02-07 14:45:25
    Temat: Re: Wymagania pracodawców w Niemczech.
    Od: Dorothy <d...@g...co.uk>

    > hej... to Ottobrun jest "kolo" czy "w" Monachium?
    >
    > pozdrówka, slavo
    > Unterschleissheim n/Muenchen

    No cos Ty, Slavo, pewnie ze kolo! To osobne miasto i gmina, a od
    Muenchen oddziela ja Neubiberg.
    To nie dzielnica, jesli o to Ci chodzi...
    A Twoje U. to co? dzielnica czy osobna miejscowosc?
    --
    Pozdrowienia

    Dorota Ingram
    Ottobrunn, Niemcy

  • 12. Data: 2002-02-07 15:01:09
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Dorothy" <d...@g...co.uk> wrote in message

    > No cos Ty, Slavo, pewnie ze kolo! To osobne miasto i gmina, a od
    > Muenchen oddziela ja Neubiberg.
    > To nie dzielnica, jesli o to Ci chodzi...

    jejku jaki wstyd, a ja myslelem, ze to Monachium :-(

    > A Twoje U. to co? dzielnica czy osobna miejscowosc?

    a moje U to tez osobne miasto...

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 13. Data: 2002-02-07 17:11:47
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    >a moje U to tez osobne miasto...

    Ale Kreis München?

    Pzdr.
    R-nee.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 14. Data: 2002-02-09 06:47:10
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > tylko do
    > nie
    >
    > a jakiego Weiss'a piłeś, bo tu jest ich dość dużo, dobry jest np Erdinger
    > (ukłony dla Pawełka, wiedział gdzie się osiedlić ;-)), extra jest
    > Schneider....

    To byl Maisel's Weisse. Tak naprawde to jeszcze jest, bo 2 beczki przywiozlem
    sobie do domku :)

    > --
    > pozdrówka, Slavo
    >
    > p.s. a zastanawiam się czy taki Augustiner jest w Norynberdze dostępny bo
    > jest on warzony w Monachium, a Niemcy kochają lokalne piwa więc może do
    > Norynbergi go po prostu nie sprowadzają

    Jak sie tam przeprowadzimy to pewnie bede mial duzo czasu i ochoty na
    sprobowanie ich browcow. Pewnie tez spotkam sie kiedys z panem mnichem i wtedy
    pogadamy i starych dobrych czasach :)