PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyjazd do Anglii do pracy - opinie

  • 21. Data: 2007-06-06 21:00:18
    Temat: Re: Wyjazd do Anglii do pracy - opinie
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net>

    Sebek <y...@o...pl> wrote:
    > Jaka byłaby wasza decyzja odnośnie wyjazdu do Anglii do pracy w mojej
    > sytuacji?

    najpierw porozmawiaj poważnie z żoną. Jeżeli ona nie bedzie chciała to
    pewno się też nie zaaklimatyzuje i pobyt tu dla całej rodziny będzie
    wieką stratą czasu i pieniędzy. Ale jeżeli żona mówi (albo chce się
    uczyć) po angielsku i się zogdzi, to ...

    szukaj pracy przez Internet, przygotuj się na wydatki (podróż na
    interview, podróż na obejrzenie mieszkania które wynajmiesz, kaucja i
    wynajem mieszkania, ew. przewóz rzeczy z Polski). NIE jedź na pałę, nie
    warto. Twoje dziecko jest dosyć młode by się bez problemu
    zaaklimatyzować. Ofert pracy możesz zacząć szukać na www.jobserve.com .

    B.

  • 22. Data: 2007-06-06 21:02:55
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net>

    glosnetu <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Moja rekomendacja - najpierw przeniescie sie do Wwy. Na starcie

    niby dobry pomysł, ale jakby jednak zdecydował się jechać (nieważne czy
    UK czy gdziekolwiek indziej gdzie jezykiem urzędowym nie jest polski) to
    starszemu dziecku będzie się trudniej zaaklimatyzować. Chociaż ....
    zawsze pozostaje Irlandia ;)

    B.

  • 23. Data: 2007-06-06 21:04:00
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net>

    Sebek <y...@o...pl> wrote:
    > Wkurza mnie zapieprzanie całymi dniami i że nic z tego tak naprawde
    > sie nie ma

    żebyś się nie rozczarował - mieszkania w UK są pierońsko drogie.
    Szczególnie w Londynie, ale właśnie tu jest najwięcej roboty i pieniędzy
    w IT (banki!).

    B.