PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wybór oferty

  • 1. Data: 2006-02-08 21:43:22
    Temat: Wybór oferty
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    Witam,
    Mam taki oto problemik.
    Dwie oferty pracy, dwie na zbliżonych warunkach, zbliżony profil.

    Ale jedna zakłada po jakimś czasie przejście na DG i system prowizyjny z
    wysoką podstawą. Boję się tego wariantu. Co o tym sądzicie?

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2006-02-08 21:45:27
    Temat: Re: Wybór oferty
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    Robert (news:dsdobd$qdn$1@news.interia.pl)
    Napisał(a):
> [...]
    > Ale jedna zakłada po jakimś czasie przejście na DG i system prowizyjny z
    > wysoką podstawą. Boję się tego wariantu. Co o tym sądzicie?

    Aha..praca w Konsultingu.

  • 3. Data: 2006-02-09 05:54:33
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Ale jedna zakłada po jakimś czasie przejście na DG i system prowizyjny z
    > wysoką podstawą. Boję się tego wariantu. Co o tym sądzicie?

    W polskich warunkach praktycznie nie jest mozliwe (a juz na pewno administracyjnie
    nie jest sensowne) pracowanie u kogos na etacie, a nastepnie świadczenie mu uslug z
    tego samego zakresu. Jesli Ci ktos to proponuje, to albo brak mu doswiadczenia, albo
    ma zle intencje.
    Praca na kontrakcie dla kogos jest sensowna jesli masz jasny obraz przedsiewziecia,
    tzn wiesz, że jest uczciwy, wiesz ze sam jestes w stanie z sukcesem wykonac
    postawione zadanie w takim stopniu, że przyniesie to policzalne zyski Twojej
    prywatnej firmie. Jesli znasz branze i mozesz zaciagnac miarodajnej opinii innych
    ludzi o tej firmie, i jest to dobry obraz - to nie boj sie tego. ZANIM jednak
    cokolwiek zaczniesz - ustalcie pisemnie szczegóły tego kontraktu, i nie daj sie
    zwiesc informacja, ze to bedzie jutro albo za tydzien czy dwa, bo akurat ktos nie ma
    czasu. Jak nie ma czasu - to przyjdz do niego (po kontrakt) jak juz go bedzie mial.

    Wojtek

  • 4. Data: 2006-02-09 11:07:51
    Od: "bublik" <b...@f...com>

    Użytkownik "Robert" <T...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ale jedna zakłada po jakimś czasie przejście na DG i system prowizyjny z
    > wysoką podstawą. Boję się tego wariantu. Co o tym sądzicie?

    Mialem podobna sytuacje, z tym, ze DG od razu. Wybralem wariant
    bezpieczniejszy - umowa o prace.

    .

  • 5. Data: 2006-02-11 17:36:51
    Od: "ant" <a...@c...pl>

> [...]
    >
    > Ale jedna zakłada po jakimś czasie przejście na DG i system prowizyjny z
    > wysoką podstawą. Boję się tego wariantu. Co o tym sądzicie?

    pracowałam w wariancie DG 3 lata i opłacało się to mnie i pracodawcy(!sic)
    on koszt związany z moją pracą w całości sobie ujmował,a przy tym nie
    chrzanił się z ZUS-ami, ja jako księgowa nie miałam problemu z rozliczaniem
    się co miesięcznym z ZUS i US, tym bardziej, że kosztów trochę zawsze się
    uzbiera...

    pzdr